کد خبر: ۴۶۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 15 July 2017
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مبلغین و مروجین فرهنگ دینی برای تدوین برنامه های معنوی و ارزشی وانتقال فرهنگ ایثارو شهادت و مقاومت و پایداری به آحاد جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ايثار از ياسوج؛فتاح محمدی معاون سياسي وامنيتي استاندار ي استان كهگيلويه وبويراحمد ظهر امروز در شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت استان با بیان اینکه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تقویت فرهنگ دینی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی خواهد شد، افزود: حفظ آرمان شهدا و بسط ارزش های انقلاب اسلامی رسالتی مهم و همگانی است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با حضور واعظی مدیرکل شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت روزهای تاریخی هشت سال دوران دفاع مقدس در مصون سازی جامعه، توانمند سازی جوانان و هویت بخشی به آنان نقشی به سزا دارد.
محمدی با تاکید براینکه، باید افتخارات، ایثارگری ها، از خود گذشتگی ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تبیین و بازگو شود، افزود: از مهمترین این آثار و پیامدهای فرهنگی می توان به ترویج روزافزون فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری در کشور اشاره کرد.
محمدی با بیان اینکه، بازخوانی ارزش های هشت سال دفاع مقدس و جبهه و جنگ نیاز فرهنگی و معنوی جوانان ماست، تصریح کرد: برنامه های این ایام باید به گونه ای طراحی، تدوین و تبیین شوند که پیام بزرگ دفاع مقدس و حماسه های شهدا، ایثارگران، خانواده های آنها و ملت ایران اسلامی را برای جوانان ما به خوبی برساند.
محمدی عنوان کرد: آرامش، سربلندی و اقتدار کنونی ایران اسلامی و تاثیرگذاری آن در مسائل منطقه خاورمیانه مرهون مجاهدت های دوران دفاع مقدس است و باید این افتخارات را به طور مستمر بیان کرد.
معاون سیاسی ابراز داشت: مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس مقام نخست حضور در جبهه های جنگ را در کشور نسبت به جمعیت داشتند و در این راه بیش از یکهزار و800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
محمدی با اشاره به برکات جنگ تحمیلی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و کسب توفیقات بزرگ در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی مرهون ایستادگی رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس علیه دشمنان بوده است.
وی به ایفای نقش مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و تحولات منطقه ای اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام اسلامی ارمغان حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری بیان کرد: باید از آثار و ارزش های جنگ که به عنوان گنجینه معنوی تمام نشدنی نام برده شده است برای تقویت روح فرهنگی و فضای معنوی جامعه نهایت بهره را گرفت.
محمدی، تأکید کرد: دستگاه های اجرایی استان از همه توانمندی های خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن اقدام کنند و در این مسیر از ظرفیت های نشریات و رسانه ها استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار