مدتی است که در میان مسئولین استان ، حمله لفظی به همدیگر باب شده است و با هر موضوعی ، تنش و جدل ها بالا می گیرد و به رسانه ها کشیده می شود .
کد خبر: ۴۶۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 15 July 2017
مدتی است که در میان مسئولین استان ، حمله لفظی به همدیگر باب شده است و با هر موضوعی ، تنش و جدل ها بالا می گیرد و به رسانه ها کشیده می شود . در جدیدترین مورد ، یک انتصاب به جدلی رسانه ای تبدیل شده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خطبه های نماز جمعه این هفته قلعه رئیسی ، امام جمعه ی این شهر نسبت به انتصاب سید کمال الدین دولتخواه به سمت رئیس بنیاد شهید کهگیلویه ، واکنش نشان داده بود .
وی به تغییر مدیر بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داد و اضافه کرد: بنیاد شهید نهاد پاسداری و نگهبانی و حراست از میراث شهدا است لذا می بایست افرادی در این نهاد منصوب شوند که با آرمان شهدا به اهداف شهدا و به میراث آنها اعتقاد عملی داشته باشند و ولایت پذیر و ولایت یاور باشند و کسانی که در فتنه 88 طرف سران فتنه بودند و هستند ولایت‌ستیز و نصب این افراد در بنیاد شهید ظلم در حق شهدا و خیانت به اهداف و آرمان شهدا است.
انتقاد تند : بنیاد شهید جای فتنه گران نیست
امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: کسانی که عوامل سران فتنه را به شهرستان دعوت می‌کردند حالا بخواهند از آرمان شهدا دفاع کنند هیهات؛ مسوولان استان شما که همه مسائل را سیاسی می کنید فقط به فکر منافع خودتان هستید حرمت شهیدان را حفظ کنید و شهیدان را سیاسی نکنید و به آرمان شهدا خیانت نکنید و مسئول بنیاد شهید شهرستان که حدود 400 شهید داده می بایست متعهد، ولایت مدار و ولایت پذیر و در مسیر شهدا باشد و این بنیاد جای تسویه حساب سیاسی  و جای پرداخت غنیمت‌های انتخاباتی نیست و امیدوارم مسوولان توجه لازم را داشته باشند.
واکنش تند : وقتی یتیمی می کشیدم شما کجا بودید؟
سید کمالدین دولتخواه رئیس جدید بنیاد شهید کهگیلویه در واکنش به صحبت های بعضی امامان جمعه گفت: زمانی که من درد یتیمی کشیدم و در مراسم تشییع جنازه شهدا حضور پیدا می‌کردم کسانی که امروز مرا فتنه‌گر و منافق خطاب می‌کنند کجا بودند؟ در کجای جبهه حضور داشتند؟

فارس در این خصوص نوشت : ، سید کمال‌الدین دولتخواه ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اظهار داشت: خدمت در بنیاد شهید را مهمترین اولویت خود قرار دادم در حالی که می‌توانستم در دولت تدبیر و امید در سایر ادارات و نهادها بکار گمارده شوم اما چون بنیاد شهید افضل است این نهاد را برای خدمت برگزیدم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: برای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنم.

وی با بیان اینکه به خاطر توانمندی که در خود می‌بینم در مقابل مشکلات و اعتبارات بنیاد شهید پافشاری خواهم کرد، افزود: برای خدمت آمدم و جامعه هدف برای من مهم است.

دولتخواه خاطرنشان کرد: بنیاد شهید جایگاه مسایل سیاسی نیست و صادقانه می‌گویم استقلال این نهاد را با فرد، گروه و جریانی عوض نخواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهم بنیاد شهید جولانگاه مسایل سیاسی شود، خود را خاک خورده ترویج ایثار و شهادت خواند و گفت: زمانی که من درد یتیمی کشیدم و در مراسم تشییع جنازه شهدا حضور پیدا می‌کردم کسانی که امروز مرا فتنه‌گر و منافق خطاب می‌کنند کجا بودند؟ در کجای جبهه حضور داشتند؟

دولتخواه با بیان اینکه امروز باید پژواک صدای شهدا باشیم، برگزاری یادواره‌ها را از وظایف ذاتی بنیاد شهید برشمرد و گفت: شهدا بر گردن ما حق دارند، باید زجر بکشیم و رفع مشکلات جامعه هدف را در نظر بگیریم.

وی بیان کرد: بنیاد شهید جای درک مسایل سیاسی و گروگانگیری نیست، بنیاد شهید و خون شهدا را نباید آلوده به این مسایل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار