ارزیابی از عملکرد یک مسئول آنهم در یک دوره کوتاه کمتر از یکسال در یک نگاه کار سختی است مگر اینکه ما این ارزیابی را در حوزه های مختلفی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.
کد خبر: ۴۶۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 15 July 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید. 
منتقدان دارا به دارا بودنش یقین پیدا کردند

بسم الله الرحمن الرحیم

عملکرد درخشان فرماندار خدوم شهرستان لنده در مدت زمان کمتر از یکسال از سپری شدن مسئولیت ایشان باعث شده که بنده بخاطر اینکه در اوایل سال در مورد وضعیت نا مناسب تنها جاده ارتباطی لنده به دهدشت عجولانه دست به قلم شوم و به نقد از وعده ایی که فرماندار محترم این شهرستان داده اند و هنوز عملیاتی نشده در فضا مجازی و سایت های محلی مطلبی را انتشار دهم .
ولی اکنون به این نتیجه رسیدم که آن روز بنده کمی در مورد فرماندار دلسوز و توانمند شهرم عجله کردم حال به این خطای خود پی بردم که در هیچ زمینه ایی نباید عجله کرد .

حال نتیجه میگیرم که با وجود نبودم اعتبار و کمبود امکانات عملکرد ایشان در این مدت کوتاه قابل تحسین هست.


شهروندان عزیز شهرستان لنده
پس از نزدیک به چهار دهه چالش بر سر جاده ارتباطی این شهرستان با شهرستان کهگیلویه که تنها مسیر ارتباطی اصلی مردم می باشد با تغییر فرماندار و شروع به کار فرماندار جدید و جدیت و تلاش وی در بحث راههای ارتباطی با شهرستانهای همجوار و با حمایت دولت تدبیر و امید شکل تازه ای به خود گرفت و با سپری شدن مراحل مطالعه و نقشه برداری با وجود نبودن اعتبار اما با پشتکار و پیگیریهای شبانه روزی و تدبیر دکتر کریمی نژاد و حمایت استاندار پرتلاش استان تامین اعتبار شده و در اواخر فروردین شروع بکار شده و در مدت کوتاهی تکمیل گردید.
اکنون بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه کمترین خواسته این مردم که مهم نیز بوده رنگ واقعیت به خود گرفته و باعث شده که یکی از مهمترین وعده های فرماندار توانمند این شهرستان برای پیش برد توسعه این شهرستان به ثمر برسد و با یکدست شدن و هموار شدن جاده آسفالت لنده به دهدشت مردم نفس راحتی کشیده و بدون دغدغه مسیر را طی کنیم.
ارزیابی از عملکرد یک مسئول آنهم در یک دوره کوتاه کمتر از یکسال در یک نگاه کار سختی است مگر اینکه ما این ارزیابی را در حوزه های مختلفی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.
به نظرم ما اساسا یک شهرستان بسیار محروم و دورافتاده اما با قدمتی بالا در استان هستیم که تاکنون مسئولین زیادی از زمان بخشداری تا این مدتی که تبدیل به فرمانداری شده ایم به خود دیده است اما ؛ کدام یک از متولیان اجرایی این شهرستان آمده و پتانسیل های این منطقه مهم و تاریخی را به استان و کشور بشناساند. ما هنوز در کشور وقتی می­گوییم اهل کهگیلویه و بویراحمد هستیم برخی از ما می پرسند کجاست؟ این به خودی خود یعنی این استان کم توسعه یافته است. حالا شهر کوچک لنده جای خود دارد ولی خب الان شما با فرمانداری روبرو هستید که علاقه شدیدی دارد تا این وضعیت نامطلوب را به هم بزند. به هم زدن این وضعیت یکی از خروجی­ هایش می تواند حل کردن مشکل بیکاری بالای شهرستان باشد. که برای آن چاره اندیشی نموده و
یکی دیگر از اقدامات جالب فرماندر لنده که می تواند قدمی مثبت در زمینه کاهش معضل بیکاری باشد و در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود اقدام مثبتی است که برای ایجاد طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی و به جرأت میتوان.گفت تبدیل شدن لنده به یک ناحیه صنعتی است که به احتمال بسیار قوی در مرحله ی اجرا و عملی شدن است و در آینده می توان ساهد بود که حداقل چند صد نفر مشغول به کار شوند. و این چند صد نفر تا پایان دولت چهارساله روحانی قریب به یقین به نظر می رسد. بنابراین به نظرم اقدامات خوبی در جهت شناساندن پتانسیل های این شهرستان صورت گرفته و تا آنجایی که من اطلاع دارم ادامه هم خواهد داشت.

برخی می گویند فرماندار غیربومی هست و ممکن است نتواند مانند یک شخص بومی مثمر ثمر باشد؟
حقیر قصد تمجید یا دفاع از شخصی را ندارم ولی ما واقعیت ها را می بینیم و بعد قضاوت می­کنیم.
بعضی به دکتر کریمی نژاد انگ غیربومی بودن زده اند به هر حال هر شخصیتی حاضر نیست در شهرستانی غیر بومی مسئولیتی بپذیرد و خاطره بدی از خود بر جای بگذارد، مخصوصا در کسوت فرمانداری. نکته مهم برای نقض بومی نبودن دکتر کریمی نژاد باید گفت که ایشان فرزند بخش ثلاث و بزرگ شده همین فرهنگ و آشنا به ایل و عشیره است و. دیگر اینکه سالها قبل مسئولیتی هم در استانداری داشته است و به جوانب کار آشناست و با شناختی که بنده از وی در طول دوران حضورش در شهرستان پیدا کردم آشنایی بسیار خوبی هم از افراد و هم از نقاط مختلف شهرستان دارد.


در پایان از تلاش جناب دکتر کریمی نژاد فرماندار محترم و دلسوز، توانمد شهرم تقدیر و تشکر نموده و در ادامه مسئولیت ایشان برایشان آرزوی موفقیت داریم.
خدا یا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

کامیاب دانایی ۹۶/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار