معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد : این نمایشگاه که نمادی از طرح ها و برنامه های کشوری - استانی و شهرستانی است در 7 غرفه برپا شده است که بیش از 50 عنوان طرح از جمله طرح شهاب با هدف شناسایی و استعداد یابی دانش آموزان در 8 الگو به منظور هدایت استعداد های باالقوه برای آینده در آن به نمایش در آمده است.
کد خبر: ۴۶۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 16 July 2017
نمایشگاه فردای روشن با هدف معرفی و بیان عملکرد و فعالیت های معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این نمایشگاه که از تاریخ 24 / 4 /96 افتتاح شده است تا تاریخ 29/4/96 در محل آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد دایر و بازدید برای عموم آزاد است.
معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : برپایی این نمایشگاه با هدف ، معرفی توان علمی ، آموزشی و عملکردی این حوزه بوده است.
 
 برپاییی نمایشگاه تخصصی فردای روشن در آموزش و پرورش بویراحمد + تصاویر
 
سید محمد قاسم مهنایی افزود : این نمایشگاه که نمادی از طرح ها و برنامه های کشوری - استانی و شهرستانی است در 7 غرفه برپا شده است که بیش از 50 عنوان طرح از جمله طرح شهاب با هدف شناسایی و استعداد یابی دانش آموزان در 8 الگو به منظور هدایت استعداد های باالقوه برای آینده در آن به نمایش در آمده است.
مهنایی گفت : طرح راهبران آموزشی که هدف آن نظارت بر کلاس های چند پایه و هدایت و نظارت جریان یاددهی و یادگیری این کلاس ها که یکی از سخت ترین آموزش ها به حساب می آید ، یکی دیگر از طرح های این نمایشگاه می باشد .
معاونت آموزش و پرورش یکی دیگر از این طرح ها را ، طرح مدیران ارزیاب عنوان کرد و گفت : ایده این طرح از شهرستان بویراحمدبوده است ، ضمن اینکه طرح یادگیری لذت بخش با هدف بستر سازی مناسب برای اثر بخشی یادگیری هم یکی دیگر از این طرح های شهرستانی است که ، نتایج خوبی هم داشته است و مهمترین عملکردهای این طرح ها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مهنایی در پایان از همه ی فرهنگیان ، اولیاء و دیگر افرادی که تمایل دارند ، دعوت کرد که به محل آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مراجعه و از این غرفه ها بازدید به عمل آورند.
تصاویر تکمیلی
 
گزارش کامل تصویری از برپایی نمایشگاه فردای روشن
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار