تجمع بیش از حد زباله های خانگی و روباز بودن چاه فاضلاب و اقدام نکردن بخش خدمات شهری شهرداری نسبت به جمع آوری به موقع زباله ها زنگ خطر سلامتی را برای ساکنان مسکن مهر دهدشت به صدا در آورد.
کد خبر: ۴۶۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 16 July 2017
تجمع بیش از حد زباله ها و به دنبال آن تجمع حیواناتی از قبیل گربه ها در مسکن مهر دهدشت زنگ خطر سلامتی را به صدا درآورد.

تجمع بیش از حد زباله های خانگی و روباز بودن چاه فاضلاب و اقدام نکردن بخش خدمات شهری شهرداری نسبت به جمع آوری به موقع زباله ها زنگ خطر سلامتی را برای ساکنان مسکن مهر دهدشت به صدا در آورد.

در گفتگوی تلفنی حجت الاسلام شهبازی امام جماعت مسکن مهر دهدشت با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از تجمع زباله ها و به دنبال آن ازدیاد حیوانات وحشی از قبیل سگ ها و گربه ها در محوطه مسکن مهر دهدشت و در مجاورت مسجد خبر داده است و بیان کرد که این منظره وضعیت بسیار زننده ای را بوجود آورده است و سلامتی اهالی را به خطر انداخته است.

حجت الاسلام شهبازی ادامه داد : چندین مرتبه شخصأ به شهرداری مراجعه کردم حتی استشهادی را که به امضای اهالی مسکن مهر رسیده بود نیز به شهردار نشان دادم و از ایشان خواستم که نسبت به جمع آوری زباله ها اقدام کنند و ایشان قول دادند که در اسرع وقت رسیدگی میشود اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است و هر روز به تعداد کیسه های زباله اضافه میشود.

حجت الاسلام شهبازی افزود: با توجه به اینکه نزدیک به صدو پنجاه خانوار در مسکن مهر زندگی میکنند قبلأ شهرداری دهدشت هفته ای یکبار برای جمع آوری زباله ها اقدام میکردند که اصلأ کافی نبود اما اکنون حتی همان هفته ای یکبار را هم به درستی انجام نمیدهند.

وی ادامه داد: از روز اول در مسکن مهر محلی برای جمع آوری زباله ها در نظر گرفته نشده و فقط یکعدد گاری چهار پایه گذاشتند و چون این گاری بغل مسجد میباشد و حتی چاه فاضلاب کنار مسجد نیز رو باز میباشد به همین خاطر با توجه به فصل گرما بوی زباله ها امکان اینکه بتوانیم در مسجد نماز بخوانیم را نیز غیر ممکن کرده است و شدت آن به قدری است که حتی در خانه هایمان نیز بوی تعفن زباله ها را استشمام می کنیم.در پایان ایشان به صورت موکد تقاضای رفع مشکل موجود را خواستار شدند.

واقعأ این وضعیت برای مسکن مهر دهدشت و اهالی نجیب و کم توقع آن که همگی از قشر متوسط و گاهأ ضعیف شهر هستند،وضعیت غیر قابل تحملی است و این نهایت بی انصافیست که به مشکلات آنها و خواسته های به حق آنها رسیدگی نشود!!!

این شهروند مسکن مهر دهدشت در پایان افزود : اکنون از منتخبین جدید شورای شهر دهدشت خواهشمندم نسبت به وضعیت بسیار نامناسب اهالی مسکن مهر رسیدگی شود و داد آنها ستانده شود و اگر اکنون بی توجهی کنند تا همیشه بدهکار این مردم خوب و کم توقع مسکن مهر هستند.بنده شخصأ به اهالی خوب و مهربان مسکن مهر قول میدهم که تا رفع مشکل آنان از پای نخواهم نشست و مرتب نسبت به وضعیت بهداشتی و رفاهی اهالی مسکن مهر بپردازم و موانع و مشکلات آنان را از طریق رسانه ها پیگیری نمایم.

گزارش : سید مصطفی گنجی
 
وضعیت فاجعه بار در مسکن مهر دهدشت!/ چرا کسی پاسخگو نیست؟ 
 
وضعیت فاجعه بار در مسکن مهر دهدشت!/ چرا کسی پاسخگو نیست؟ 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی سعیدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
سلام.احسنت به آقای گنجی و احسنت از این خبر و خدا خیرت بده برای این گزارش،باور کنید چندین بار شخص خودم رفتم شهرداری پیش شهردار و بهش گفتم که شرایط ما خیلی بدجوره التماس کردم گفتم بخدا بچه هامون مریض میشن گفت الان اقدام میکنیم و بعدشم هیچ.تورو خدا اگه باز نیومدند بازم بیایین گزارش بگیرین،آقای گنجی شیر مادرت قسم خودت باز دوباره بیا گزارش بگیر
ساکن مسکن مهر خانم خردمندیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
وضعیت همه چیز در مسکن مهر افتضاح است و هیچ چیزی سرجایش نیست.در هر فصلی از سال ما مشکلات خاص خودش را داریم.تا بحال هم ندیدم از صداوسیما بیایند از وضعیت مردم و شرایط بسیار اسفناک مسکن مهر گزارش بگیرند و فیلمبرداری کنند.بیش از هزار بار برای صدا وسیما پیامک زدم که بیایند و پیگیری کنند اما انگار نه انگار که ما هم انسانیم.بخدا قسم انگار حیوانیم که اینطوری باهامون رفتار میکنند.برای انتخابات ها که میشه مسکن مهر و ساکنانش میشوند مردم غیور و اهالی فهیم اما همین که انتخابات تموم میشه کی به کیه.
خواستم اینجا فقط از آقای گنجی تشکر کنم بخاطر اینکه همیشه فقط اون به داد ما میرسه.بخدا قسم هنوز ندیدمش و نمیشناسمش.تورو خدا از طرف خودم و همسایگان بلوکی توش زندگی میکنیم از این خبرنگار ممنونیم.خدا همیشه پشت و پناهش باشه.
این پیام منو چاپ کنین و نشون آقای گنجی بدینش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار