بر اساس ارزشیابی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد توانست در میان تمامی هیات‌های ورزش همگانی کشور رتبه عالی را کسب و از مسوول این هیات تقدیر شود.
کد خبر: ۴۶۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 16 July 2017
رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بر اساس ارزشیابی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، هیات ورزش‌های همگانی استان ما توانست با عملکرد مطلوب خود در میان تمامی هیات‌های ورزش همگانی کشور رتبه عالی را کسب کرد.

محمدعلی رهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی فدراسیون ورزش‌های همگانی با روسای هیات‌های استانی و با رویکرد برنامه‌ریزی تحول، تعالی و آینده‌نگری با حضور سردار علی مجدآرا، رئیس فدراسیون و مسوولان ورزش همگانی سراسر کشور در تهران برگزار شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه در این نشست هر کدام از مسوولان ورزش همگانی مشکلات و موانع ورزش در استان خود را عنوان کردند، گفت: مشکلات و موانع ورزش استان ما نیز در این نشست برای دیگران تبیین و تشریح شد.

وی ارائه گزارشی از عملکرد هیات ورزش‌های همگانی در سال گذشته را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بیان کرد و افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال 96 نیز از دیگر مواردی بود که توسط روسای هیات ورزش‌های همگانی استان‌ها عنوان شد.

این مسوول در ادامه با اشاره به تقدیر رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از اقدامات و تلاش‌های انجام شده توسط هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی باید ارج گذاشته شود.

رهامی، تصریح کرد: بر اساس ارزشیابی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد توانست در میان تمامی هیات‌های ورزش همگانی کشور رتبه عالی را کسب و از مسوول این هیات تقدیر شود.

رئیس هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اقدامات هیات ورزش‌های همگانی استان ما را بسیار مورد توجه بیان کرد و در این خصوص، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد با دست خالی همه این کارها و اقدامات را انجام داده که جای تقدیر و قدردانی بالایی را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار