مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : بر اساس قانون معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش از 2 طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون استخدامی جذب می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 16 July 2017
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت که یک هزار و 400 نفر در این استان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون جذب آموزش و پرورش استان شده اند.

به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز یکشنبه در دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 1396 آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سال 1393 تعداد 53 نفر و سال 1395 نیز 74 نفر از طریق آزمون جذب آموزش و پرورش این استان شدند.
وی افزود که 139 نفر نیز در سال جاری سهمیه جذب نیروی انسانی به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد داده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس قانون معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش از 2 طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون استخدامی جذب می‌شوند.
زارع پور عنوان کرد که بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است و معلمان نیز در تربیت این سرمایه نقش تأثیرگذاری دارند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که تربیت دانش آموزانی خلاق، پرسشگر، متعهد، متخصص و توانمند برای ایفای نقش در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور در آینده جزء رسالت‌های مهم معلمان است.
نوروز هاشمی اظهار داشت: این دوره مهارت آموزی برای 88 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت 45 روز در دانشگاه فرهنگیان استان واقع در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی افزود که در مرحله نخست این دوره افراد پذیرفته شده با مهارت‌های حرفه معلمی و فنون تدریس آشنا خواهند شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک یک هزار و 600 دانشجوی پسر و دختر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
نوروزی عنوان کرد که این تعداد دانشجو در 2 بخش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در 6 رشته در حال تحصیل هستند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 150 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار