کد خبر: ۴۶۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 17 July 2017
عدل‌ هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: جاده سوق-دهدشت-چرام سال‌هاست که خوابیده و خاک می‌خورد ولی مسئولان و متولیان امر در کنار این مشکلات با بی خیالی می‌گذرند.

وی خواستار ارائه برنامه زمان‌بندی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه راهسازی در شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: مدیران و متولیان امر برای جذب اعتبارات متمرکز در مرکز تلاش کنند و در این زمینه مجمع نمایندگان استان آمادگی همکاری و چانه زنی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس‌ عنوان کرد: تعطیلی بیش از 10 ساله برخی پروژه‌های راهسازی در حوزه انتخابیه‌ام هیچ توجیهی ندارد و انتظار می‌رود وضعیت این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

هاشمی‌پور ابراز کرد: در مرکز و در وزارتخانه‌های مختلف در زمینه اخذ اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان از جمله پروژه‌های معطل مانده در شهرستان‌های چهارگانه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه برای خروج از بن بست برخی شهرستان‌های استان راهی جز ایجاد راه ارتباط مناسب نیست، اظهار داشت: راه و شهرسازی در زمینه نظارت بر اجرای کیفی پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار