صبح امروز آغاز شد
شهردار چرام : با تغییرات داده شده و با احتساب پیاده روها در دو طرف مسیرهای سواره رو ، این بلوار به سه قسمت با عرض 20 متر شامل یک 20 متر فضای سبز و دو 20 متر جاده به همراه پیاده رو تبدیل می شود که علاوه بر حل نمودن مشکلات ترافیکی ، نمای زیبای شهری هم انجام گرفته است.
کد خبر: ۴۶۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 17 July 2017
اگر از طرف گچساران و باشت یا دهدشت قصد عبور از چرام را داشته باشید ، حتما باید از بلوار شهید دستغیب این شهر عبور کنید که گاها با ترافیک سنگینی هم روبه رو می شوید. حل این موضوع مدت هاست که در دستور کار شهرداری چرام و شورای ترافیک قرار داشته است که بالاخره طرحی از سوی شهرداری چرام تهیه و در شورای ترافیک مطرح و به تصویب می رسد. به همین خاطر و در راستای اجرایی شدن این مصوبه صبح امروز کار تعریض مسیرهای رفت و برگشت این بلوار آغاز شد.
 
اقدام ضروری شهرداری چرام در بلوار شهید دستغیب + تصاویر 

شهردار چرام در خصوص اجرای این پروژه در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به بیان موضوعاتی از قبیل ضرورت اجرا ، کیفیت ، اعتبار لازم و مدت زمان اجرای آن پرداخت.
دکتر تیموری گفت : با توجه به اینکه جاده مرکزی شهر از این بلوار می گذرد و همچنین مسیر ترددهای درون استانی بین شهرستان های کهگیلویه ، چرام ، گچساران و باشت می باشد و حجم ترافیکی زیادی را تحمل می کند ، ضروری بود مسیرهای رفت و برگشت آن تعریض شوند.
وی افزود : عرض فضای سبز بلوار 32 متر و عرض دو مسیر ورودی و خروجی هر کدام در فواصل مکانی مختلف از 7/5 متر تا 11 متر متغیر بود و به منظور تعریض جاده به جهت سهولت و روانسازی ترافیک و همچنین امکان ایجاد محل پارک خودروها در طول یک کیلومتری مسیر از میدان معلم تا میدان فرشته ، اقدام به اضافه نمودن 5 متر فضای سبز از هر طرف به عرض جاده نمودیم که از امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
 
اقدام ضروری شهرداری چرام در بلوار شهید دستغیب + تصاویر 
محلی که تغییرات ایجاد می شود بر روی نقشه هوایی
 
تیموری افزود : با تغییرات داده شده و با احتساب پیاده روها در دو طرف مسیرهای سواره رو ، این بلوار به سه قسمت  با عرض 20 متر شامل یک 20 متر فضای سبز و دو 20 متر جاده به همراه پیاده رو تبدیل می شود که علاوه بر حل نمودن مشکلات ترافیکی ، نمای زیبای شهری هم انجام می گیرد.
شهردار چرام  میزان اعتبار لازم برای پایان این پروژه را حدود 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : عملیات این پروژه که حدود یک کیلومتر طول دارد ، شامل ، خاکبرداری ، زیر سازی ،آسفالت ، جدول گذاری تک لب ،و روشنایی و زیباسازی فضای سبز می باشد که تلاش داریم با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم حدود یک ماه کل پروژه را به اتمام برسانیم.
تیموری در پایان این گفتگو و در خصوص مباحث زیست محیطی این پروژه هم گفت : تعدادی از درختان و فضای سبز قطع می شود اما با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین و کارشناسان منابع طبیعی به ازای هر درخت قطع شده و شاید هم بیشتر ، درختان جدید در همان فضای سبز و در نقاط مناسبتر غرس می شود.
تصاویر تکمیلی
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ایل بایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
احسنت بر شهردار توانمند و کاردان، بهترین اقدام دکتر تیموری در رزومه کاریش، آینده ترافیک جرام تضمین میشود اتشالله کادر ایشان بتوانند در مدت زمان اعلام شده پروژه را اتمام کنند
امین الله سرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
احسن برشهردارمحترم علاوه برتعریض بلواراگرجاده کمربندی درست می شد بهتربود
شهروند چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
احسن بر شهردار وپرسنل خدوم شهرداری کار با سلیقه ای داره انجام میشه .واقعا خسته نباشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
اگه ایگنی تا ساز و نقاره بزنه خمو هم وربازیم ! ایخین چه کنه ؟ به نظر من یکی از بهترین شهردارای چروم بوده ..... کم جو سازی در شبکه های اجتماعی بکنید
k A
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
درود برشهردار توانمند وپرسنل زحمت کش شهرداری وشورای تیزبینی که هیچگاه مردم نخواستند اونهاراببینند آفرین ازبهترین کارهای این دوره خواهدبود
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
جناب شهردار طرح خیابان کمربندی یکی از اهدافش کاهش ترافیک است بابهر هبرداریاز کمربندی دیگر نیازی به تخریبفضای سبز وهزینه اضافی نبود واین هزینه را می شد در جای دیگری استفاده کرد
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
من كه تا يادم هست ترافيكي تو اين بلوار نبوده بله آينده شايد اين طرح راهگشا باشه آيا بهتر نبود تخريب بخشي از پارك و درختان به همان آينده موكول ميشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار