فقهی پور : در کنار توسعه زیر ساخت‌های آبی و اصلاح شبکه آب برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر دهدشت در حال اجام است تا شهروندان هرچه بیشتر نسبت به اهمیت مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب آگاهی یابند.
کد خبر: ۴۶۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 17 July 2017
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت گفت: رفع بیش از ۱۵۰ مورد شکستگی شبکه توزیع آب در سطح شهر دهدشت از ابتدای سال جاری تا کنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش فقهی پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تلاش‌های لازم برای تامین آب شرب شهروندان دهدشتی در حال انجام است.

فقهی پور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال گذشته و افزایش دبی چاه‌های تامین آب شهر دهدشت و تقویت زیرساخت‌های آب شرب شهر دهدشت این شهر از وضعیت تنش آبی خارج شد.

فقهی پور بیان داشت: در کنار توسعه زیر ساخت‌های آبی و اصلاح شبکه آب برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر دهدشت در حال اجام است تا شهروندان هرچه بیشتر نسبت به اهمیت مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب آگاهی یابند.

وی همچنین از توزیع بیش از ۴ هزار بروشور راهکارهای مصرف بهینه آب بین شهروندان دهدشتی خبر داد و گفت: علاوه بر این کارشناسان آبفای شهری دهدشت با حضور در مراکز عمومی و مساجد نسبت به ترویج مصرف بهنیه آب اقدام می کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱۰ فقره کنتور معیوب در سطح شهر دهدشت جمع‌آوری شد.

فقهی پور همچنین از همسطح سازی و استاندارد سازی بیش از ۴۰ مورد دریچه شیرآلات و منهول فاضلاب سطح شهر دهدشت طی ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: عملیات بهسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری دهدشت به صورت مداوم در حال انجام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار