رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد : بر اساس آمار تصادفات فوتی، طی سه ماهه امسال پرحادثه ترین محور استان مربوط به محور "یاسوج-بابامیدان" است.
کد خبر: ۴۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 18 July 2017
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش حدود 15درصدی کل تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی استان طی سه ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ "اسفندیار تباشیر" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان کل تصادفات استان طی سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته قریب به 15درصد افزایش داشته است.

وی در رابطه با تصادفات فوتی استان طی این مدت بیان کرد: خوشبختانه بر اساس آمار تعداد فوتی های سر صحنه تصادف طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته قریب به 17درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات استان طی سه ماهه امسال به ترتیب در سه محور "یاسوج-بابامیدان"،" یاسوج-اصفهان" و "کهگیلویه" بوده است.

سرهنگ تباشیر تصریح کرد: همچنین بیشترین تصادفات استان طی این مدت بعدظهرها و کمترین آنها نیز بین ساعات 24 شب تا 6صبح به وقوع می پیوندند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار تصادفات فوتی، طی سه ماهه امسال پرحادثه ترین محور استان مربوط به محور "یاسوج-بابامیدان" است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به طور طبیعی با توجه فراوانی و بیشتر بودن خودروهای سواری نسبت به سایر خودروها بیشترین مقصر تصادفات استان مربوط به همین دستگاههاست.

سرهنگ تباشیر تاکید کرد: رعایت نکردن سرعت مجاز و مطمئنه، انحراف و تجاوز به چپ و توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی به ترتیب بیشترین علل وقوع تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه ماهه امسال هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به شروع شدن موج دوم سفرهای تابستانی به مردم، رانندگان و مسافران توصیه می شود با رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و به دور از عجله و شتاب بی مورد اقدام به رانندگی کنند، بستن کمربند ایمنی را فراموش نکنند و از انجام سبقت های غیر مجاز به خصوص در تونل ها خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار