رئیس شورای اداری دیشموک گفت : دیشموک آمادگی کامل تشییع و تدفین دو شهید گمنام را داراست و همه مردم و مسؤولان پای کار هستند و در حال حاضر در حال آماده‌سازی جایگاه شهدای گمنان در تپه نورالشهدا هستند.
کد خبر: ۴۶۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 18 July 2017
رئيس شوراي اداري ديشموك گفت: تمهيدات لازم جهت تشييع و تدفين دو شهيد گمنام در روز پنج‌شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق در ديشموك به كار گرفته شد.

حسن امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دیشموک به کار گرفته شد چون ما هر چه داریم مرهون و مدیون خون شهدا است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه پنج‌شنبه مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)؛ دیشموک میزبان دو شهید گلگون کفن و دو کبوتر خونین بال است تمام تمهیدات لازم در جهت برگزاری مراسمی باشکوه در خور شان این دو شهید گمنام به کار گرفته شد.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: شهدا با نثار جان خود به ما درس آزادگی و ایثار را یاد دادند و وظیفه ما در برابر این آزادگی و ایثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

امیریان ضمن تقدیر و تشکر از شهردار شهر دیشموک گفت: شهردار شهر دیشموک تمام تلاش خود را در خصوص تشییع و تدفین این دو شهید گمنام به کار گرفته است که تسطیح و آماده‌سازی قبور شهدا در کمترین زمان از طرف شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: 100 درصد پیشرفت کار برگزاری این مراسم را شهرداری دیشموک در دستور کار خود قرار داده است که امیدوارم با همت همه مسؤولان و مردم شریف شهر دیشموک بتوانیم میزبان خوبی برای این دو شهید گمنام باشیم.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: در نشستی که امروز با همه دهیاران و مسؤولان منطقه دیشموک داشتیم تمهیدات لازم جهت استقرار ایستگاههای صلواتی، فضاسازی میدان ورودی شهر و همچنین خیابان ورودی شهر و همچنین راه ارتباطی تا تپه نورالشهداء تزیین گردد.

وی گفت: دیشموک آمادگی کامل تشییع و تدفین دو شهید گمنام را داراست و همه مردم و مسؤولان پای کار هستند و در حال حاضر در حال آماده‌سازی جایگاه شهدای گمنان در تپه نورالشهدا هستند.

امیریان تصریح کرد: دیشموک بعد از سالها چشم انتظاری به خاطر میزبانی شهدای گمنام هم‌اکنون انتظار مردم به پایان رسید و در روز پنج‌شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع و تدفین دو شهید گمنام راس ساعت 9 صبح از میدان ورودی شهر تا تپه نورالشهدا برگزار می‌‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار