رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در مراسم افتتاح این مرکز توانبخشی گفت: با توجه به ضرورت فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی برای مهارت‌آموزی کودکان و معلولان زیر 14 سال مرکز توانبخشی بچه‌های آسمان توسط بخش خصوصی و تحت نظارت سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و راه‌اندازی گردید.
کد خبر: ۴۶۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ 19 July 2017
مرکز توانبخشی معلولان زیر 14 سال «بچه‌های آسمان» با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی و به همت بخش خصوصی مرکز توانبخشی معلولان زیر 14 سال «بچه‌های آسمان» در راستای تقویت و مهارت‌آموزی کودکان زیر 14 سال در لنده راه‌اندازی و افتتاح شد.
 
افتتاح مرکز توانبخشی معلولان زیر 14 سال در لنده 

نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در مراسم افتتاح این مرکز توانبخشی گفت: با توجه به ضرورت فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی برای مهارت‌آموزی کودکان و معلولان زیر 14 سال مرکز توانبخشی بچه‌های آسمان توسط بخش خصوصی و تحت نظارت سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و راه‌اندازی گردید.

وی افزود: این مرکز ظرفیت پذیرش 50 معلول زیر 14 سال را داشته و در آن مهارت‌های لازم توسط کارشناسان مربوطه ارائه خواهد شد.
 
افتتاح مرکز توانبخشی معلولان زیر 14 سال در لنده 

کاظمی تصریح کرد: این مرکز کمکی به خانواده‌ها در جهت جامعه‌پذیری و تقویت و حمایت از معلولان بوده که امیدواریم ضمن اینکه شاهد کاهش آمار معلولان باشیم مردم دیدگاه خود را نسبت به نگهداری معلولان و ارائه آموزش لازم به آنها تغییر دهند و از اینگونه مراکز حمایت خود را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار