کد خبر: ۴۶۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 19 July 2017

شهردار ديشموك با اشاره به اقدام جهادی برای آماده کردن مکان دفن شهدای گمنام در دیشموک گفت: با توجه به ذيق زمان شرايط پيشرفت فيزيكي جايگاه تدفين شهداي گمنام 65درصد است كه تا روز پنج شنبه كاملا آماده مي‌شود.

جبار روشن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسؤولان است و باید تبیین فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه کار قرار گیرد.

شهردار دیشموک گفت: با تمام نواقص و کمبودها در جهت تکمیل جاده منتهی به تپه نورالشهدا و آماده‌سازی قبور شهدای گمنام در منطقه دیشموک قدم برداشتیم و این خود شهدا بودند که به ما کمک کردند تا بتوانیم طی 24 ساعت فضای شهر دیشموک را آکنده از فضای معنوی شهید و شهادت قرار دهیم.

وی گفت: جایگاه تدفین دو شهید گمنام 65 در صد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوارم تا فردا همه امکانات آماده شود و ما بتوانیم مراسمی در خور شان این دو شهید گمنام در دیشموک برگزار کنیم.

روشن اذعان کرد: جاده ارتباطی به تپه نورالشهدا 1 کیلومتر فاصله دارد که این 1 کیلومتر تسطیح و آماده شد و جایگاه تدفین 500 متر مربع است که دیوار کشی این قبور کاملا آماده و قبور شهدا تا فردا آماده می‌شود.

وی تصریح کرد: نفس کشیدن ما، زندگی کردن ما در امنیت کامل همه مدیون و مرهون خون شهدا است و ما باید در برابر این راحت زندگی کردن مدیون شهدا باشیم و بدانیم که آنها با نثار جان خود به ما درس ایثار و فرهنگ شهادت را یاد دادند و ما باید این راه را ادامه دهیم.

شهردار دیشموک گفت: به خاطر کمبود زمان مجبوریم که جاده را تسطیح کنیم و ان‌شاء‌الله آسفالت این جاده تا پنجم شهریور آماده می‌شود.

وی متذکر شد: ما مسؤولان اگر بخواهیم کاری انجام دهیم می‌توانیم هر چند دست هر اداره‌ای خالی از اعتبار باشد و آن هم همت و اراده می‌خواهد که همه مسؤولان با تعامل و همکاری دارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
واقعا درود بر شرفت مرد عمل و با اصالت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار