با در نظر گرفتن این موارد باید گفت رقابت افشانی با جهانگیری در این کارزار سیاسی جالب خواهد بود .
کد خبر: ۴۶۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 19 July 2017
شهرداری کلانشهری مانند تهران آنقدر مهم و تعیین کننده است که شایعات فراوانی از دیروز فضای رسانه ها را پر کرده مبنی بر اینکه ، اسحاق جهانگیری قید معاون اولی را زده و یا اینکه اتاق فکر اصلاحات به این نتیجه رسیده که از وی بخواهند ، پا پیش گذاشته بلکه این مرکز قدرت را در اختیار بگیرند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از دیروز این خبر مخابره شده است که جهانگیری از معاون اولی استعفا داده تا خود را کاندید شهرداری تهران معرفی کند . هر چند این خبر در برخی محافل دولتی تکذیب شده است اما برخی منابع با یقین اعلام می کنند که جهانگیری استعفا داده است.
یک کهگیلویه و بویراحمدی رقیب جهانگیری
اما امروز برخی خبرها در فضای مجازی و رسانه ها دست به دست می شود که حکایت از نامزدی محمد علی افشانی استاندار فعلی فارس برای شهرداری تهران دارد.
 
خیز بلند یک کهگیلویه و بویراحمدی برای رقابت با جهانگیری ؟ + تصویر 
 
بر اساس اخبار شنیده قرار بوده که از میان 14 نفر پیشنهادی شهردار پایتخت انتخاب شود که با انصراف 7 نفر آن‌ها، اکنون صندلی شهرداری تهران 7 رقیب جدی دارد که یکی از آن‌ها محمدعلی افشانی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار فعلی استان فارس است.
بر اساس خبرهای قبلی قرار است اعضای شورای شهر تهران از میان حجتی، مهرعلیزاده، کرباسیان، افشانی، ترک‌نژاد، آذروش، پژمان، صالح آبادی و پور سیدآقایی یک نفر را انتخاب کنند اما با مطرح شدن جهانگیری از دیروز ، شاید رقابت به نحو دیگری رقم بخورد.
با در نظر گرفتن این موارد باید گفت رقابت افشانی با جهانگیری در این کارزار سیاسی جالب خواهد بود . از مهم‌ترین مسوولیت‌های افشانی معاونت وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در دوره دولت اصلاحات بوده است.
تکمیلی/گزینه کهگیلویه و بویراحمد به لیست نهایی راه یافت
به نظر می رسد اسحاق جهانگیری از رقابت منصرف شده است و جدیدترین خبرها حکایت از مشخص شدن 7 گزینه نهایی دارد که بر اساس آراء کسب شده بدین شرح می باشد:
جزییات آراء ۷ گزینه نهایی شهرداری تهران
نجفی (21 رای)، مرعشی(20 رای)، کولایی (16)، افشانی (14رای) بیطرف (12 رای)، شریعتمداری (11 رای) و مهرعلیزاده (9رای) به عنوان ۷ گزینه نهایی تصدی پست شهردار تهران انتخاب شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار