مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از کمک ۲۳۰ میلیون ریالی کارکنان این شرکت برای کمک به آزادی زاندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 19 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر امروز در جلسه‌ای كه با حضور مدیر ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس زندان گچساران در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد هوشنگ صیدالی اظهار کرد: امروز خوشحال هستم که با همت کارکنان صنعت نفت گچساران موفق شدیم زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: این اقدام خیرخواهانه کارکنان شرکت موجب می‌شود تا تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: در جلسه‌ای که در ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد از طرف کارکنان این شرکت قول داده بودیم که مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به این امر کمک شود اما با پیشنهادی که به کارکنان خدوم و زحمتکش این شرکت ارائه شد با همت آنها مبلغی بیش از ۲۳۰ میلیون ریال جمع آوری شد.
صیدالی با تقدیر و تشکر از کارکنانی که در این حرکت خدا پسندانه شرکت کرده‌اند، گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه‌های فرهنگی و کمک به همنوعان ظرفیت بزرگی دارد که سعی داریم با برنامه‌ریزی این روند را ادامه دهیم.
صیدالی خاطرنشان کرد: هر چند وظیفه اصلی ما در این شرکت تولید و صیانت از نفت است اما با برنامه‌ریزی که در کمیته فرهنگی شرکت در حال انجام آن هستیم سعی بر آن داریم تا بتوانیم در زمینه‌های کمک به همنوعان خود از طریق فراخوان و طرح‌های دیگر که عواید آن به این مهم برسد کارهای بزرگی را انجام دهیم.
 
 اقدام خیرخواهانه کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران

حرکت کارکنان صنعت نفت یک کار بزرگ و شایسته در جامعه است
علی احمدی رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: حرکت امروز کارکنان صنعت نفت یک کار بزرگ و شایسته در جامعه است
رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادسازی ۵۲ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری خبر داد. علی احمدی رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست با مدیرعامل نفت و گاز گچساران با تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: حرکت امروز کارکنان صنعت نفت یک کار بزرگ و شایسته در جامعه است.
احمدی ادامه داد: اقدام خیرخواهانه کارکنان صنعت نفت گچساران در حالی که در سخت‌ترین شرایط کاری در تاسیسات و قلب اقتصادی کشور مشغول خدمت هستند یک کار ماندگار است.
وی افزود: این حس و روحیه ایثار نشان از روحیه بزرگ کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است که امیدواریم باقیات صالحاتی برای این کارکنان باشد.
این مسوول خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون در مجموع تعداد ۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شده‌اند و به آغوش خانواده‌هایشان باز گشتند.
در ادامه این نشست رئیس زندان گچساران نیز با تقدیر و تشکر از همراهی مدیرعامل و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: ظرفیت صنعت نفت گچساران در تمامی بخش‌ها مثال زدنی است.
رئیس زندان گچساران افزود: ستاد دیه با این هدف شکل گرفته است که بتواند در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد فعالیت کند.
قباد باقرنژاد ادامه داد: خانواده‌های زندانیان در زمره نیازمندترین افراد برای کمک خیرین هستند و امیدواریم با کمک کارکنان صنعت نفت گچساران زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم به خانواده‌های زندانیان مورد حمایت کمک‌های لازم قرار بگیرند
. باقرنژاد خاطرنشان کرد: امروز شاهد کمک مالی کارکنان صنعت نفت گچساران هستیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و این حرکت بزرگ اجر اخروی را به دنبال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار