آقایان ، خادمی،تاجگردون،هاشمی و زارعی
حالا این سوال پیش می آید که اقای استاندار ودیگر مسئولان برای شماخوشاینداست که این جوانان داد خودرا درتهران بزنند؟ آیا به خطراتی که درطول مسیر متوجه آنهاست فکر کرده اید؟ ایاخدای ناکرده تصادف و یا دیگرخطراتی برای انها اتفاق بیفتد فکر کرده اید؟
کد خبر: ۴۶۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 19 July 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
نگذارید این 108 نفر برای پیگیری مشکلشان آواره جاده های پر خطر شوند!
روزهاست که درفضای مجازی میخوانیم که ناظرین کشاورزی که تعداد انها 108 نفر است درجلوی استانداری ،سازمان برنامه وبودجه و جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد تجمع نموده اند.
برای چرایی ماجرا درروزی که آنها درمقابل استانداری جمع شده بودند به میان انها رفتم.
انها از مشکلات، بیکاری و فشارهای عصبی ناشی ازوعده ها در طول شش ماه گذشته سخن می گفتند.
انها می گویند تمام اموراستخدامی انجام شده است واغازبکار آنها درروزهای پایانی اسفند 95 بوده است ولی به علت سهل انگاری و یا هرچیزی که بتوان نامگذاری کرد تاکنون در کنج خانه نشسته اند وزانوی غم به بغل گرفته اند.
بسیاری از آنها متاهل و سرپرستی خانواده رابعهده دارند.
برخی ازآنها در شرکت ها ویااداراتی شاغل بوده اند که پس از طی کردن روند اموراستخدامی و امید به شروع کار در جهادکشاورزی، استعفاداده اند والان توان برگشت به همان کارراهم ندارند.
همه انها سن استخدامی دردیگر ادارات را به هیچ عنوان ندارند وهمین استخدامی اخرین روزنه امیدشان است.
بسیاری از آنها خانم هستند و بچه به بغل درتجمعات شرکت می کنند.
تجمعاتی که بنابه گفته خودشان تاکنون فقط وعده وشعارشنیده اند وهیچگونه نتیجه ای نگرفته اند.
مشکلشان تنها کمتر از 1 میلیاردتومان است.
108خانواده چشم انتظار تنها برای کمتر از 1 میلیاردتومان قریب به یکسال است که زندگی ندارند ودر بلاتکلیفی به سرمی بزند.
در زمانی که ازاختلاس های دوهزار و هشت هزار و سه هزار میلیاردتومان صحبت می شود جای افسوس است که مدیران مانتوانند برای شش ماه حقوق 108 جوان اماده به کارودارای سابقه مبلغ یک میلیاردتومان مهیا کنند.
باید از خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد پرسید ایا در زمانی که میلیاردهاتومان صرف برخی ازپروژه های فاقد ارزش می شود ودرزمانی که صحبت ازیک میلیاردتومان دربودجه های دولتی همانند صحبت از خلال دندان است چگونه نمی توان باتامین یک میلیاردتومان چراغ خاموش 108 خانواده راروشن نمود.
 
نگذارید این 108 نفر برای پیگیری مشکلشان آواره جاده های پر خطر شوند! 

آیا میدانی ناظرین دردیگر استان ها تنها باکمک استاندار ان استان مشغول بکارشده اند.
جناب آقای نوروزی رییس سازمان برنامه وبودجه باید خود را در غم و استرس بلاتکلیفی این خانواده ها شریک بداند.
به راستی تامین کسری یک میلیاردتومانی بودجه جهادکشاورزی به اندازه ریختن اشک بانوان ناظری که آینده شان رادراین استخدامی می بینند اهمیت ندارد.
آیا تامین این بودجه کاری دشوار است.
چرا اینهمه جوانان بیگناه را به این اداره و ان اداره پاس کاری می دهید.
مگراینها همان جوانان قبل ازانتخابات نیستند.
چرا تاقبل ازانتخابات صحبت از اغازبکارانها در فردای انتخابات بود ولی اکنون دوماه از ان تاریخ میگذرد ولی هیچ خبری نشده است.
جناب اقای گوهرکانی
رییس سازمان جهادکشاورزی هرچند با سختی ومدیریت خاص خودتوانست این سهمیه راازدیگر استان ها برای جوانان فارغ التحصیل بگیرد اما باید در زمینه بلاتکلیفی وسردرگمی انها همچنان فعال وپرانرژی باشد.
متاسفانه امروز نیزشنیدیم که آنها باردیگر در سازمان برنامه وبودجه تجمع کرده اند وبابرخورد غیرمسئولانه روبرو شده اند و همین بلاتکلیفی سبب شده که ناظرین کشاورزی درروزهای آینده روانه تهران شوند و درجلوی نهادهای کشوری چون ریاست جمهوری وبرنامه وبودجه تجمع نمایند.
حالا این سوال پیش می آید که اقای استاندار ودیگر مسئولان برای شماخوشاینداست که این جوانان داد خودرا درتهران بزنند.
آیا به خطراتی که درطول مسیر متوجه آنهاست فکر کرده اید؟ایاخدای ناکرده تصادف ویا دیگرخطراتی برای انها اتفاق بیفتد فکر کرده اید؟
چرا وقتی می توانید مشکلی را حل کنید ان رادرپیچ وخم بوروکراسی قرار میدهید وامروزوفردا و بهانه می آورید.
روی سخن من با نمایندگان مجلس نیزهست .
این ناظرین متعلق به تمامی شهرستان هاست .
نمایندگان محترم شمایی که شعارهاووعده هایتان وعملکردتان بنابه گفته خودتان گوش فلک راپرکرده است.
آقای تاجگردون که همواره از تلاش برای رفع مشکل جوانان استان حرف میزنی.
حتما میدانی که این ناظرین به تمام راهها متوسل شده اند که بلکه مشکلشان را حل کنی و متاسفانه علیرغم گذرزمان تاکنون اقدامی نکرده ای و یا اشاره هم نکرده ای!
شما که برای کل کشور الان تعیین تکلیف اعتبار وبودجه میکنی و توانایی ان راهم داری بااشاره ای صدهامیلیاردتومان رابه پروژه ای درهرجای ایران اختصاص بدهی درمقابل خانواده این 108 ناظر کشاورزی مسئولی و کاش لحظه ای به مصائب ومشکلات انها فکرکرده باشی.
جناب اقای هاشمی پور شمایی که استخدام یک نفر را در فلان شرکت خصوصی در بوق و کرنا میکنی باید بدانی 108 جوان فارغ التحصیل که قریب به چهل نفر ان از حوزه انتخابیه شما کهگیلویه بزرگ هستند ماه هاست که بعلت نبود اعتبار یک میلیاردتومانی بی سرانجام هستند.
شمایی که از تامین اعتبارات چندمیلیاردی حرف میزنی آگاه باش و بدان که اغازبکار بیش از 40نفر جوان دارای سابقه کار در بخش کشاورزی میتوانند به توسعه حوزه اننخابیه شما و کل استان کمک نماید.
انتظار ازنماینده بویراحمد ودنا نیز بیش ازاین بود اما متاسفانه غلاممحمدزارعی نیزتاکنون در تعیین تکلیف سرنوشت این ناظرین که قریب به نصف انها درحوزه بویراحمدودناست متاسفانه قدمی برنداشته است.
به هرحال امیدواریم درسالی که رهبر معظم انقلاب براشتغالزایی تاکید زیادی کرده اند تادیرنشده مسئولان ارشد استان بویژه استاندار،رئیس سازمان برنامه وبودجه ،رئیس سازمان جهادکشاورزی، مجمع نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی در جهت رفع مشکل این ناظرین کشاورزی اقدام کنند و آنها را از بلاتکلیفی نجات دهند و آگاه باشند هیچ پروژه ای دراستان با یک میلیاردتومان اعتبار اشتغالزایی 108 نفری ایجاد نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
مگر مدیر در این استان داریم. هر کسی به فکر خودش هست و بس. نماینده های ما هم فقط لاف و گاف خالی میدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
خداازشون نگدره که اینقدرماراپاس میدن این اداره اون اداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار