دکتر محمودی افزود : با عنایت به سوابق ارزنده ، پتانسیل های عظیم اجرایی ، علمی و توانمندی استراتژی های فرهنگی ، آقای دکتر رهبر همانند نگینی درخشان برقامت استوار و تنومند دانشگاه آزاد اسلامی منشا اثر خواهند بود.
کد خبر: ۴۶۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 19 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت : دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان، بار زیادی از آموزش عالی کشور را از دوش وزارت علوم برداشته که با حضور شخصیتی با تجربه در عرصه های مدیریت علمی و اقتصادی همچون دکتر فرهاد رهبر بیش از پیش در این مسیر گام برمی دارد.

آرمین محمودی گفت : با انتخاب دکتر ولایتی بعنوان رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی ، بهبود کیفیت علمی و کسب جایگاه اصلی دانشگاه با کمک به پیشرفت علم و فناوری و حرکت در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان از راهبردهای اصلی دانشگاه تعریف شده است ، که این مهم با درایت ، شایستگی و تعامل آقای دکتر رهبر با جامعه علمی کشور محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت : انتخاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی اعضای محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش تعامل بین دولت، مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی بوده و با توجه به سوابق درخشان فعالیت ایشان بعنوان ریاست دانشگاه تهران و تخصص ایشان بعنوان یکی از دانشمندان اقتصادی کشور ، حضور ایشان در این شرایط برای دانشگاه می تواند مانند یک نسخه شفا بخش باشد.

دکتر محمودی افزود : با عنایت به سوابق ارزنده ، پتانسیل های عظیم اجرایی ، علمی و توانمندی استراتژی های فرهنگی ، آقای دکتر رهبر همانند نگینی درخشان برقامت استوار و تنومند دانشگاه آزاد اسلامی منشا اثر خواهند بود.

آرمین محمودی در ادامه بیان داشت : دانشگاه آزاد اسلامی مولود تفکر انقلابی و حاصل سالها تلاش و فعالیت مدیران اسلامی بوده و از نهادهای انقلابی موثر در پیشرفت بخصوص در عرصه تحقیق و توسعه بخشهای مختلف کشور می باشد ، لذا مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی کشور بالاخص دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی ، حمایت همه جانبه خویش را از اهداف استراتژیک و راهبردهای کلان جناب آقای دکتر رهبر در عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اعلام می دارد.

در پایان دکتر محمودی ضمن قدر دانی از نقش موثر جناب آقای دکتر نوریان در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه انتخاب و انتصاب جناب آقای دکتر رهبر را که با اتفاق آرای اعضای محترم هیات امنای دانشگاه ، به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده بود را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار