با توجه به در پیش بودن روز خبرنگار صورت گرفت :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان : برنامه ریزي لازم با مشورت خانه مطبوعات استان جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار انجام خواهد شد تا به پاسداشت تلاش های اصحاب رسانه استان برنامه باشکوهی برگزار شود.
کد خبر: ۴۶۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴ 20 July 2017
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی در جلسه خانه مطبوعات استان گفت: روزی در استان فقط یک رسانه ثبت شده داشته ایم در حالیکه اکنون بیش از ٣٠ رسانه ثبت شده در استان داریم.

به گزاش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه خانه مطبوعات استان با حضور اعضاء در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بررسی آخرین وضعیت فعالیت های خانه مطبوعات برگزار شد.

دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای جلسه با تقدیر از حضور اعضای خانه مطبوعات گفت: با انتصاب رییس جدید اداره روابط عمومی در اداره کل ارتباط و تعامل بیشتری با اصحاب رسانه در استان برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات و چالش های موجود در حوزه رسانه و مطبوعات قابل درک است افزود: عمده مشکلات زیرساختی است که ناشی از ناپایداری درآمدها است که دلیل آن نبود بخش خصوص فعال برای تقویت رسانه ها در استان است.
 
نشست بررسی مهمترین مشکلات رسانه ها 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با وجود مشکلات موجود در حوزه آگهی ها اقدامات خوبی به نسبت وضعت گذشته انجام گرفت که هم اکنون آگهی ها تا حدودی ساماندهی شدند.

دهبانی پور با بیان اینکه اساس کار این است که هر کس باید به حق خود برسد تاکید کرد: در حوزه سامان دهی رسانه های استان تلاش های زیادی صورت گرفت شاید کافی نیست اما باید با تلاش مستمر این مسیر تداوم یابد که در این بین خانه مطبوعات باید برای رفع مشکلات در کنار ما باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار افزود: برنامه ریزي لازم با مشورت خانه مطبوعات استان جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار انجام خواهد شد تا به پاسداشت تلاش های اصحاب رسانه استان برنامه باشکوهی برگزار شود.

در این جلسه رضا خردمندمعاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه مطبوعات استان بر تداوم همکاری با خانه مطبوعات استان تاکید کرد.

همت اله دانش به نمایندگی از خانه مطبوعات استان گزارشی از جلسات و مصوبات خانه مطبوعات استان ارائه کرد و خواستار همکاری بیش از پیش اداره کل ارشاد با خانه مطبوعات شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار