اوج حزن و اندوه در یاسوج
این مادر شهید که هیچ توجهی به حضور مردم و اجرای سخنرانی ها نداشت لحظه ای آرام و قرار نداشت و سعی می کرد مادری را در حد اعلا برای این دوشهید بجا آورد و با خولندن اشعار حزن انگیز محلی ، آنان را به مانند فرزند خود در آغوش بگیرد.
کد خبر: ۴۶۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 20 July 2017
از روز گذشته که دو شهید گمنام و به عبارتی دو شهید خوشنام وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند موجی از حزن و اندوه همراه با قدرشناسی مردمی ، سراسر استان را در بر گرفته است .
این دوشهید در ابتدای ورود به شهرستان بویراحمد در ورودی های شهر مورد استقبال خوب مردم و مسئولین قرار گرفتند و سپس در حسینیه ثارالله طی مراسمی ، برنامه های این استقبال و نشییع ادامه داشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام امرالله اندرزیان، استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران مراسم  گفت: آتش به اختیار یعنی عده ای خوابند و پشیمان و جذب دنیا شدند که باید کار فرهنگی تمیز صورت گیرد و مساجد و حسینیه ها را خالی نگذاریم.
 
مادری برای دو شهید گمنام توسط یک مادر شهید + تصاویر 

وی افزود: شهداء انقلابی بودند و وابسته به هیچ حزب، جناح و گروهی نبودند تنها وابسته به حزب الله و ولایت بودند. هرکس هر فعالیتی غیر از این انجام دهد مدیون شهداست.

حجت الاسلام اندرزیان بیان کرد: شهدا رفتند تا ما در باتلاق دنیا گرفتار نشویم.

این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر جزء قانون اساسی و حقوق شهروندی است. چه کسی باید بد حجابی و بی حجابی را تذکر دهد.بد حجابی و بی حجابی جنگ با انقلاب است که باید برای این مساله فکری کنیم.

حجت الاسلام اندرزیان تصریح کرد: باید از سبک زندگی شهدا الگو بگیرم و میل به دنیا را بیشتر از میل به آخرت نکنیم.

وی ضمن انتقاد از برخی هجمه ها نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند" اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این نهاد خدمات ارزشمندی به کشور و انقلاب اسلامی ارائه کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتخاب نام برای فرزندان متولد شده عنوان کرد: برخی در تاریخ قبل از اسلام می گردند تا اسامی برای فرزندان خود انتخاب کنند.

حجت الاسلام اندرزیان تاکید کرد: ما باید تا زنده ایم راه شهدا را برویم و اگر جای دیگری رفته ایم برگردیم.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: با شهیدان میثاق ببندیم تا زنده ایم در خط اسلام و ولایت باشیم و انقلابی، حزب الهی و بسیجی بمانیم.

مادری یک مادر شهید برای دو شهید گمنام
از نکات حزن انگیز و متاثر کننده ی این مراسم ، حضور مادر شهیدی در کنار تابوت های این دو شهید بود که هر لحظه از این تابوت به کنار آن تابوت می رفت و آن ها را در آغوش می گرفت.
این مادر شهید که هیچ توجهی به حضور مردم و اجرای سخنرانی ها نداشت لحظه ای آرام و قرار نداشت و سعی می کرد مادری را در حد اعلا برای این دوشهید بجا آورد و با خولندن اشعار حزن انگیز محلی ، آنان را به مانند فرزند خود در آغوش بگیرد.
از ابتدا تا انتهای مراسم و انتقال شهدا به سمت دیشموک یک لحظه از کنار تابوت های این دو شهید جدا نشد تا شاید در ذهن خود اینگونه تصور کرده باشد که مادر خوبی برای آن ها بوده باشد!
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار