وقتی در حضور شاه عربستان بودیم، در حالی که همه ساکت بودند، بادی از همسرم دونالد خارج شد که بوی بد آن همه جا پیچید!
کد خبر: ۴۶۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 20 July 2017
یک نشریه فکاهی انگلیسی، داستانی طنزآمیز درباره دیدار رئیس جمهور آمریکا و شاه عربستان منتشر کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛نشریه THE DAILYSQUIB هفته گذشته در مطلبی طنزآمیز در باره "جزئیات دیدار ترامپ و سلمان" از زبان ملانیا ترامپ نوشت:

وقتی در حضور شاه عربستان بودیم، در حالی که همه ساکت بودند، بادی از همسرم دونالد خارج شد که بوی بد آن همه جا پیچید!

این نشریه انگلیسی، از زبان ملانیا افزود: تصورش را بکنید؛ گویی انبوهی از تخم مرغ فاسد و ماهی و پنیر خراب و پیاز گندیده را آنجا گذاشته باشند! اما شوهرم با شهامت کامل این کار را کرد و ملک سلمان به راست و چپ نگاه می کرد تا راهی برای فرار از مخمصه پیدا کند!

طنزنامه انگلیسی افزود: مقامات کاخ سفید در حال بررسی راهکاری هستند تا هنگام دیدار شوهرم با ملکه انگلستان، از این مشکل جلوگیری کنند؛ چون مشخص شده که دونالد، مشکلی در روده هایش دارد و نمی تواند خود را کنترل کند!

«اما در عربستان، او حق طبیعی خود را انجام داده!.. وقتی شاه این کشور امنیت و ثبات و "دفع مدفوع"!را شعار خود قرار می دهد، چرا باد معدۀ دونالد را هم به آن اضافه نکنیم»؟!

یادآور می شود، سلمان شاه عربستان در آغاز زمامدار خود، یکی از نطق هایش گاف بزرگی داده و گفته بود: الحمد لله آنها در امنیت و آسایش و «استخراء»(!) و یکدلی هستند و شکر می‌کنیم خدا را از این امنیت و آسایش و «استخرائی»! که گفتم..

سلمان به جای کلمه «استرخاء» به معنا «راحتی یا رفاه»، کلمۀ «استخراء» را به کار برد که معنای ناخوشایند «دفع مدفوع» می‌دهد!

او حتی در آن سخنان که چهار بار این کلمه را طی دو دقیقه به کار برد، گفت که این وضعیت در عربستان از زمان او یا برادرش ملک عبدالله نبوده، بلکه از زمان پدرش، وضعیت عربستان در «استخراء"!! بوده است.

ظاهرا نشریه انگلیسی هم با عنایت به همان گاف سنگین ملک سلمان؛ این ماجرا را به طنز از زبان ملانیا ترامپ نقل کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
خخخخخ
خاک تو سر ترامپ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار