کد خبر: ۴۶۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 20 July 2017
وبسایت رسمی برنامه نود - تیم استقلال بیش از سقف مجاز بازیکن بالای ۲۳ سال جذب کرده و کار سخت این تیم، خارج کردن نام یک یا دو بازیکن از لیست بازیکنان بزرگسالش است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، یکی از کارهای سخت علیرضا منصوریان در این روزها انتخاب نهایی‌اش برای خارج کردن نام یک یا دو بازیکن از لیست بازیکنان بزرگسال تیمش است. استقلالی‌ها که از یک سو فکر نمی‌کردند محسن کریمی جزو سهمیه بزرگسالان این باشگاه قرار بگیرد و از یک سوی دیگر خیلی روی بازگشت جباروف حساب نکرده بودند، حالا با ترافیک بازیکن در لیست بزرگسالان مواجه هستند.

محتمل ترین گزینه‌هایی که به خروج از لیست آبی پوشان نزدیک هستند، مگویان، محسن کریمی و یعقوب کریمی می‌باشند. این در حالی است که خارج کردن نام مگویان می‌تواند تاوان سنگینی برای آبی پوشان داشته باشد.

وی که در سال ۹۴ با قراردادی سه ساله به تیم استقلال پیوست، بندی عجیب در قراردادش موجود است که بر اساس آن، در صورت فسخ قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه، نه تنها باشگاه ملزم به پرداخت کلیه مطالبات این بازیکن در زمان فسخ قرارداد است، بلکه باید مبلغ قرارداد فصل آینده وی را هم پرداخت کند. این موضوع باعث شده تا استقلالی‌ها برای کشیدن قلم قرمز بر نام این بازیکن قدری دست به عصا عمل کنند.

مگویان در اردوی آماده سازی پیش از فصل استقلال در ارمنستان دچار آسیب دیدگی هم شد که به همین دلیل در حال حاضر پیگیر مداوای خود زیر نظر کادر پزشکی باشگاه است.

آبی پوشان کمتر از ده روز دیگر باید در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر مقابل صنعت نفت به میدان بروند و تا قبل از آن باید لیست نهایی این تیم به منظور حضور در هفدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر با جدایی یک یا دو بازیکن از این تیم نهایی شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا نشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
خوا خل من سر منصوریان و تیمش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار