در کهگیلویه و بویراحمد مدتی است کانال های متعدد با اسامی مختلف به عنوان محل هایی برای خرید و فروش و عرضه کالا بدل شده است.
کد خبر: ۴۶۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 21 July 2017
دسترسی سریع به اطلاعات و اتصال بدون هزینه و امکان خرید و فروش های غیر حضوری از مهم ترین مزیت های برنامه های اینترنت محور است.

به گزارش بویرنیوز، با ارتقاء زیرساخت های تکنولوژی، گسترش دسترسی ها به اینترنت و نرم افزارهای ارتباطی، تحولی شگرفت در تعاملات انسانی و تمام جنبه های زندگی بشری و از جمله آن دسترسی راحت برای خرید و فروش های غیر حضوری فراهم آمده است.

از سویی این فناوری ها را میتوان گام های مهم و قابل توجهی در راحت شدن زندگی و صرفه جویی در وقت دانست اما روی دیگر سکه به سوء استفاده از این فضا و کلاهبرداری های متعدد مربوط می شود.

بدون شک با گسترش فناوری ها و توسعه دانش بشری زمینه کلاهبرداری های نوین هم فراهم می شود و همین امر، ارتقاء دانش عمومی و آگاهی بخشی به مردم و همچنین نظارت دقیق از سوی مسئولان متولی را به یک ضرورت جدی تبدیل می سازد.

در کهگیلویه و بویراحمد مدتی است کانال های متعدد با اسامی مختلف به عنوان محل هایی برای خرید و فروش و عرضه کالا بدل شده است.

از مزاحمت هایی که برای افراد مختلف در این گروه ها ایجاد می شود گرفته تا خرید و فروش هایی که سرانجامی جز پشیمانی ندارد و قرارهایی که گذاشته می شود و مشخص نیست واقعاً در نهایت چه چیزی رد و بدل می شود!

قطعاً خواست جامعه به خصوص والدین، نظارت گسترده تر و سختگیرانه تر بر این قبیل فضاهای مجازی است تا خدای نکرده مکانی که برای خرید و فروش کالا در نظر گرفته شده محلی برای سودجویی، سوء استفاده و کلاهبرداری تبدیل نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار