کد خبر: ۴۶۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 21 July 2017
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برای انتخاب شهردار یاسوج هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و هم اکنون در حال بررسی رزومه و عملکرد بیش از ۵۰ گزینه پیشنهادی هستیم.

فرشاد نگین تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: اعضای منتخب شورای شهر یاسوج جدولی را با شاخص‌های مختلف برای ارزیابی گزینه‌های احتمالی شهرداری یاسوج به طور علمی و منطقی و مطابق به خواست عمومی مردم طراحی کرده‌اند که در حال بررسی سوابق و عملکرد این افراد هستیم.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: ساخت و سازهای ناهمگون اظراف شهر یاسوج به یک معضل تبدیل شده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

نگین‌تاجی بیان کرد: به طور حتم ساماندهی ساخت و سازهای ناهمگون اطراف شهر یاسوج در دستور کار شورای شهر پنجم قرار می‌گیرد و در این زمینه هیچ گونه ملاحضه کاری صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این ساخت سازهای بی برنامه همچون خره‌ای به جان سیمای شهر و توسعه شهری افتاده است ابراز کرد: چرایی ساخت یک شبه این ساختمان‌ها در جلوی چشم مسئولان و متولیان امر جای تعجب دارد.

نگین‌تاجی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که گفته می‌شود تاکنون ریاست هیچ کمیسیونی را در شورای شهر قبول نکرده‌ای، آیا دلیل خاصی دارد؟ افزود: دنبال زمینه برای کار فنی و عمرانی در شهر هستم و در صورتی کمیسیونی باشد که دیگر اعضای شورا اعلام حضور نکنند به طور حتم مسئولیت آن کمیسیون را بر عهده می‌گیرم.

وی تصریح کرد: اتصال دسترسی سررود شمالی و جنوبی، تکمیل پل‌های نیمه تمام و رفع مشکل ترافیک در نقاط مختلف شهر جزو اولویت‌های کاری‌ام در شورای شهر پنجم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار