مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام از برگزاری نشست کمیته بزرگداشت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 22 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ مهندس مسعود احتشامی گفت: کمیته داخلی جهت برنامه ریزی و ارائه نظرات و پیشنهادات و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه باشکوهتر و موثرتر هفته جهانی تغذیه با شیر مادر با شعار ملی "حمایت همه جانبه از مادران برای تداوم شیر دهی با هوش و قوی با شیر مادر با حضور کارشناسان ستادی شهرستان برگزار گردید.

احتشامی در راستای بزرگداشت این هفته بر کار جمعی، استفاده از کلیه امکانات و ارتباطات جهت جلب مشارکت جامعه و اطلاع رسانی در مورد ارزشهای تغذیه با شیر مادر تاکید نمود.

 برگذاری نشست کمیته بزرگداشت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر در چرام
 
وی در ادامه برگزاری کمپین آموزشی با موضوع تغذیه با شیر مادر در کلاس آمادگی برای زایمان در شهر چرام، برگزاری کارگاه آموزشی شیر مادر جهت پرسنل شبکه بهداشت و درمان، مربیان مهد کودکها و بانوان کلیه ادارات شهرستان را از مصوبات این کمیته عنوان کرد.

احتشامی تصریح کرد: مشاوره شیردهی به مادران باردار و شیرده درمورد مزایای شیر مادر در مراکز و پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت، پخش فیلم آموزشی در خصوص تغذیه به شیر مادر در سالن انتظار مراکز جامعه سلامت در هفته شیر مادر، چاپ بنر و پوستر جهت نصب در سطح شهر و مراکز جامعه سلامت و خانه های بهداشت از دیگر مصوبات ابن کمیته بود.

بنابر این گزارش ؛ 10تا 16 مراداد ماه به نام هفته جهانی تغذیه با شیر مادر نامگذاری شده است.

گزارش : منیر تقی زا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار