کد خبر: ۴۶۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 23 July 2017
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام از برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی با حضور رابطین سلامت ادارات شهرستان چرام در سالن شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ مهندس مسعود احتشامی با اشاره به سیاست های کلی نظام سلامت ابلاغی از طرف رئیس جمهور خود مراقبتی را از ضروریات مهم اجرای برنامه طرح تحول سلامت دانست.

وی با بیان اینکه تغییر در ارائه خدمات بهداشتی به علت تغییر در سبک زندگی و همچنین تغییر الگوی بیماریها از واگیر به غیر واگیر ضروری است و نیازمند ارائه خدمات نوین است، افزود: خود مراقبتی در حیطه سازمانی یکی از جنبه های جدید و مهم خدمات نوین بهداشتی در طرح تحول نظام سلامت است.

در ادامه این جلسه زینب باقر زاده مسئول آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان چرام ضمن معرفی برنامه خود مراقبتی سازمانی به عنوان یکی از حیطه های برنامه ملی خود مراقبتی، به آموزش اهداف اجرای این برنامه و چگونگی اجرای آن در سازمانها جهت رابطین سلامت ادارات پرداخت.

باقر زاده در خصوص اهداف خود مراقبتی سازمانی گفت: با اجرای این برنامه در ادارات علاوه بر افزایش سواد سلامت کارکنان، ایجاد محیط کار سالم و اتخاذ شیوه زندگی سالم تر از بروز بسیاری از مشکلات بهداشتی در محیط کار کاسته شده و کارمندان زندگی سالم تری خواهند داشت.

خبر ؛ منیر تقی زاده
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار