یک کار فرهنگی خوب!
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : پیشنهاد شده شهروندان مناطق شهری یاسوج در صورت مشارکت از امتیازات ویژه ای برخوردار شوند.
کد خبر: ۴۶۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 24 July 2017
این روزها سازمان های مردم نهاد و به تبع آن راه اندازی کمپین ها ، یکی از بهترین راه های ایجاد حس مسئولیت پذیری در میان مردم شده است . در همین راستا شهرداری یاسوج و برخی مسئولین و مدیران استانی سعی کرده اند با ایجاد هماهنگی ها ، به یک کمپین بسیار با ارزش ، یعنی "نه به ریختن زباله " کمک های لازم را انجام دهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ مهندس پژمان نیک اقبالی روز دوشنبه در نشست هماهنگی کار گروه کمپین نه به ریختن زباله در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه توان و قدرت دستگاه های اجرایی و خدماتی در جهت فرهنگ سازی این مهم به کار گرفته می شوند.
وی اظهار داشت: صدا و سیما از طریق شبکه استانی، شهرداری یاسوج از طریق بیلبرد های شهری و حمل و نقل راهداری با استفاده از بیلبرد های جاده ای بکوشند مسیر فرهنگ سازی نه به ریختن زباله در یاسوج همواره شود.
وی افزود: در این مقوله باید از ظرفیت NGO ها در جهت مشارکت شهروندی و فرهنگ سازی شهری بهره گرفته شود.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیر های ورودی به شهر یاسوج، بستر آبشار، هسته مرکزی شهر و کمربندی یاسوج مملو از نخاله و زباله های مختلف شهری است که تصویر ناخوشایندی را ایجاد کرده است.
 
وی اظهار کرد: در اجرای این کمپین باید همه دستگاه های اجرایی و خدماتی همت بگمارند و این صحنه های ناخوشایند را که زیبنده شهر گردشگری یاسوج نیست حذف کنند.
نیک اقبالی گفت: برای اجرای این کمپین پیشنهاد شده تا پاکسازی شش مسیر آلوده از زباله های شهری و خاک و نخاله در اولویت نخست قرار گیرد.
وی افزود: پلیس راه یاسوج به شیراز و یاسوج به اصفهان، حاشیه رودخانه بشار، پارک جنگلی، هسته مرکزی و آبشار از جمله این مسیر ها می باشد.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص مشارکت شهروندان فهیم، اصناف و بازاریان نشست های ویژه و آموزش هایی ارایه خواهد شد.‌
وی تاکید کرد: پیشنهاد شده شهروندان مناطق شهری یاسوج در صورت مشارکت از امتیازات ویژه ای برخوردار شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار