ایا نباید اعضای جدید که در چند روز اینده کار خود را شروع میکنند حق داشته باشند برای چنین پروژه درامدزایی برای شهر تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۴۶۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 24 July 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
با پافشاری شهردار دهدشت در اگهی و مزایده پیاپی دکه های بازارچه دهدشت و سایر سرمایه های شهرداری و واکنش به موقع مراجع نظارتی همچون سازمان بازرسی و اداره بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دربرابر این اقدام که در اخرین روزهای مسیولیت وی صورت میگیرد این سوال پیش می اید که پشت صحنه این پافشاری شهردار چیست؟
طبق اسنادی که از دبیرخانه شهرداری دهدشت دراختیار مراجع نظارتی قرار گرفته ، بخشی ازاین دکه ها (۱۶عدد)به تاریخ ۲۸/۱۲/۹۶ به افراد خاص به دستور شهردار دهدشت واگذار شده است برحسب این اسناد این افراد که با ادعای شهردار دهدشت و زیر سوال بردن مسیولین استان دال بر درخواست این مسیولان از او برای واگذاری این دکه ها به نزدیکان همراه بود و با واکنش تند مسیولان از جمله استاندار در برابر این تهمت شهردار جلوی ان شد و شهردار دهدشت باز هم و با پافشاری و بی اعتنایی به دستگاه های نظارتی که چشم امید مردم هستند اگهی دیگری را برای این دکه ها منتشرکرده است.
متاسفانه با برایند موجود این موضوع در میان افکارعمومی مردم دهدشت رایج شده است که شهردار دهدشت با همکاری برخی از اعضای شورا تیشه به ریشه داشته های شهرداری زده اند و در واپسین روزها عملا کارنامه سیاه و پر از تنش خود راتکمیل نموده اند.
ایا غیر از اینست که این اصرار و پافشاری تنها درجهت منفعت شهردار و ان سری از اعضای شورای شهردهدشت است که از مردم سیلی خوردند و حالا در تقسیم سرمایه های شهرداری چون این بازارچه همدل شده اند.
ایا شهردار دهدشت و شورای شهرکه سر خود را زیر برف کرده اند نمی دانند که گیریم که موفق شدند و این دکه ها را طبق برنامه خودشان به اسم اشخاص نزدیک و حتی صوری در جهت منفعت خود واگذار کردند خداوند را چکارمی کنند ؟ ایا به این فکر کرده اند که روزی این درامدها تبدیل به امپول و قرص شود و برای درمان مریضی که قطعا ناشی از آه و نفرین محرومان واقعی است هزینه شود.
متاسفانه فرماندار دهدشت در اینباره عملکرد ضعیفی داشته و تنها معاون ایشان به جدیت در مقابل این کار خلاف شهردار ایستادگی نموده و باید دستگاه های امنیتی و نظارتی باز هم هوشیار باشند و برای بار چهارم نیز جلوی اقدامات شهردار و شورای شهر دهدشت را در اخرین روزها بگیرند.
ایا نباید اعضای جدید که در چند روز اینده کار خود را شروع میکنند حق داشته باشند برای چنین پروژه درامدزایی برای شهر تصمیم بگیرند.
چرا تمامی اگهی ها در اخرین روزها منتشر شده است.
اینها سوالات و درد دل های افکار عمومی شهر دهدشت است و بازهم مابه تلاش و برخورد دستگاه های نظارتی همچون اداره کل بازرسی چشم دوخته ایم وانتظاری که مردم نیزازاداره بازرسی ،اداره اطلاعات،حجت الاسلام مزارعی رییس کل دادگستری استان و همچنین استاندار استان دارند اینست که در مقابل کارهای خلاف و غیرقانونی که این روزها در شهرداری دهدشت اتفاق می افتد بایستند و مردم رابیش از پیش به این دستگاه ها درجهت احقاق حقوق بیت المال امیدوارنمایند...
مهدی محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار