رئیس راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: محور سه راهی پازنان ـ زیدون ـ رگ سفید به چهار راه بی بی حکیمه به عنوان محور جایزگین برای تردد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۶۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 24 July 2017
رئیس راه و شهرسازی گچساران گفت: محور سه راهی پازنان تا چهار راه بی بی حکیمه ( گوره) از تاریخ 1 تیرماه سال‌جاری به مدت چهار ماه مسدود شده است.

اسماعیل احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: سه راه پازنان تا چهار راه بی‌بی حکیمه جهت توسعه و بهسازی و تعریض مسدود شد.

وی بیان کرد: محور سه راهی پازنان تا چهار راه بی بی حکیمه ( گوره) از تاریخ یک تیرماه سال جاری به مدت 4 ماه مسدود شده است.

رئیس راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: محور سه راهی پازنان ـ زیدون ـ رگ سفید به چهار راه بی بی حکیمه به عنوان محور جایزگین برای تردد در نظر گرفته شده است. این طرح در این قسمت به طول 20 کیلومتر و در قالب دو پروژه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژها جمعا 40 میلیارد تومان بوده که از محل درآمدهای نفتی و اعتبارات راه و شهرسازی تامین شده است. تلاش می شود تا این پروژه با سرعت بیشتر اجرا و در مدت زمان اعلام شده تکمیل و به بهره برداری برسد.

احمدی اضافه کرد: از مزایای بسیار مهم اجرای این طرح می توان به ایمنی و استاندارد شدن محور ارتباطی و کاهش مدت زمان سفر به شهرستان گناوه اشاره کرد.
 
انسداد چهارماهه محور سه راهی پازنان تا چهار راه بی بی حکیمه گچساران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار