نشست فرماندار با جوانان اصلاح طلب بویراحمد
فرماندار بویراحمد : انتخاب شهردار به لحاظ قانونی با اعضای شورای شهر است و ما در کار آنها دخالت نمی کنیم اما توسعه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و شهرستان موضوع مهمی است پس ما نیز در راستای دلسوزی با اعضا شورا همفکری خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 25 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد میزبان تعدادی از جوانان اصلاح طلب این شهرستان بود تا در یک نشست صمیمی به عمده مطالبات آن ها پاسخگو باشد.
در این نشست نظری ضمن شنیدن نظرات و سوالات جوانان اصلاح طلب و پاسخگویی به آن ها اعلام کرد که از حضور همه گروه ها و اقشار فارغ از اینکه در کدام گروه سیاسی هستند ،در فرمانداری بویراحمد استقبال می کنیم زیرا باور داریم که همه باید برای توسعه شهرستان و استان اتحاد ، هم اندیشی و هم فکری داشته باشیم.
فرماندار بویراحمد در پاسخ به گلایه جوانان نسبت به اعضای شورای شهر که با آرا اصلاح طلبی انتخاب شده اند اما شهردار اصولگرا انتخاب می کنند گفت: انتخاب شهردار به لحاظ قانونی با اعضای شورای شهر است و ما در کار آنها دخالت نمی کنیم اما توسعه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و شهرستان موضوع مهمی است پس ما نیز در راستای دلسوزی با اعضا شورا همفکری خواهیم داشت.
 
فصلی نو از قول محمد کاظم نظری در این نشست نوشت : امیدواریم شهرداری که انتخاب می شود متعهد،کارآمد باشد ضمن اینکه برای پیشبرد امور و جذب و جلب حمایت دولت بهتر است شهردار با دولت همراه و همسو باشد.
وی در پاسخ به گلایه جوانان نسبت نرخ بیکاری و پایین بودن تعداد نیروهای در خواستی شهرستان بویراحمد نسبت به سایر شهرستانها درآزمونهای استخدامی گفت:بسیاری از نیروهایی که در شهرستانهای دیگر جذب می شوند به یاسوج، مرکز استان انتقال داده می شوند به همین دلیل در شهرستان بویراحمد امکان جذب کمتری وجود دارد.
نظری ادامه داد به دلیل انتقال نیروها به مرکز استان برخی ردیف های پستی در سایر شهرستانها خالی می شود پس این شهرستانها همواره در آزمونها اعلام نیاز بیشتری می کنند.
نظری درباره واگذاری بخشی از مدیریتها به بانوان که به عنوان مطالبه زنان مطرح شد نیز گفت: باید جایگاه زنان را باور داشته باشیم زیرا دختران امروز مادران فردا هستند و راه حل بسیاری از مشکلات زنان مسلح به سلاح علم تدبیر است.
در این نشست برخی جوانان نسبت به انتصاب مدیران شهرستانی و استانی ضعیفی گلایه داشتند که درک درستی از فضا و نیازهای جوانان ندارند که فرماندار نیز ابراز امیدواری کرد دولت دوازدهم چابک تر و جوانتر شود تا شرایط برای حضور جوانان و نیروهای مستعد در دولت فراهم شود.
جوانان حاضر در این نشست نسبت به نگاه های قومی برخی از مسئولان در انتصابات ، بدون در نظر گرفتن شایستگی های فردی و فکری افرد گلایه داشتند که نظری گفت مدیرانی که مسایل قومی را بر سایر مسایل ارجحیت می دهند در حق دولت و مردم کم لطفی می کنند اما در مجموع امیدواریم همه به عنوان مجموعه متحد از شهرستان و استانمان دفاع کنیم.
فرماندار بویراحمد در پایان با بیان اینکه برگزاری مستمر چنین نشست هایی می تواند روح مطالبه گری را در جامعه قوت ببخشد گفت: از حضور همه گروه ها و اقشار فارغ از اینکه در کدام گروه سیاسی هستند ،در فرمانداری بویراحمد استقبال می کنیم زیرا باور داریم که همه باید برای توسعه شهرستان و استان اتحاد ، هم اندیشی و هم فکری داشته باشیم.
تصاویر تکمیلی
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار