کد خبر: ۴۶۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 25 July 2017
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی میلاد فرخنده و سراسر نور حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفت.

در پیام تبریک سید موسی خادمی خطاب به شیرزنان و دختران با عزت ایران اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغازین روزهای مردادماه مزین به دهه نورانی کرامت و ولادت سراسر نور و با سعادت سه اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مزین شده است.

این دهه مبارک و میمون با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و با ولادت گوهر ناب ایران اسلامی و ضامن آهو حضرت امام رضا(ع) پایان می یابد.
این دهه نورانی تجلی اوج شادی و شعف و جشن مسلمانان شیعیان جهان و ایام پایکوبی فرشتگان آسمانی بر روی زمین است.
دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت محسوب می‌شود.

امید است دختران ایران اسلامی که نیمی از جامعه را تشکیل داده و همگام و همراه با مردان در آبادانی و کمک به توسعه کشور ،استوار و پر صلابت گام بر می دارند و همواره قله های رفیع علم و دانش را طی می کنند با تاسی از سیره کریمه اهل بیت ،حضرت معصومه(س) به اوج عزت، معرفت و افتخار برسند.
اینجانب میلاد فرخنده و سراسر نور کریمه اهل بیت و خواهر گرامی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را به همه شیعیان جهان زنان و دختران ایران زمین و به ویژه شیرزنان و دختران اصیل و پاکدامن استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند سبحان توفیق روز افزون، عزت و سربلندی همه زنان و دختران سرزمینم را خواستارم

و من الله توفیق

سید موسی خادمی/ استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار