درس بزرگ دو رقیب سیاسی کشور به سیاسیون در یاسوج
بنابر توافق صورت گرفته بین استاندار و رئیس کمیته امداد کشور ، هر دو نهاد تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا این مشکل را برای همیشه حل و فصل نمایند.
کد خبر: ۴۶۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱ 26 July 2017
عصر امروز رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در یک دیدار حدودا یک ساعته با استاندار و با همفکری و تقسیم کار ، امیدواری را برای حل یکی از معضلات محرومان تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بسیار بالا بردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه از مجموع صحبت های رد و بدل شده میان استاندار خادمی و فتاح ، رئیس کمیته امداد کشور ، نتیجه شد ، همکاری برای حل مشکلات مددجویان از جمله توافق بر تقسیم کار برای حل معظل 6000 هزار واحد مسکونی افراد پشت نوبت برای صاحب خانه شدن بود.
 
تقسیم کار بی حاشیه برای حل بزرگترین مشکلات محرومان استان + تصاویر 
 
با اقدامات خوب دولت و مجلس خیال کمیته امداد راحت است
فتاح گفت ، برنامه ریزی های خوبی از سوی مجلس و دولت صورت گرفته است که باید تشکر کرد و ما باید کار و وظیفه خود را انجام دهیم چرا که حمایت های دولت و مجلس بسیار خوب بوده است و از این بابت خیال ما در کمیته امداد راحت است.
وی افزود : ما در کمیته امداد مسئولیت ها را مجزا کردیم و توانستیم بصورت شفاف و دقیق هر کدام از موارد را در جای خود حل نماییم. به صورتی که در مورد ازدواج ، این امر پسندیده در خانواده های تحت پوشش از خانواده های خارج از این حوزه بیشتر است ضمن اینکه میزان طلاق در جامعه هدف ما بسیار کمتر از بیرون است.
با همکاری های خوب دولت و مجلس و برنامه ریزی های کمیته امداد ، ما در مورد تهیه ی جهیزیه افراد در صف انتظار نداریم و می خواهیم از این به بعد هم نداشته باشیم.
فتاح گفت : در بحث پرداخت وام های 2 تا 5 میلیونی هم دیگر صف در انتظار نداریم و کار مهمی که انجام دادیم ، ساده کردن بحث ضمانت بود و از همان مستمری به عنوان ضمانت وام استفاده می کنیم . همچنین اگر در پرداخت وام ها منابع استانی کم اورد از منابع مرکز کمک می کنیم.  
 
تقسیم کار بی حاشیه برای حل بزرگترین مشکلات محرومان استان + تصاویر 
 
 راه اندازی صندوق کم هزینه قرض الحسنه
فتاح با بیان اینکه با راه اندازی صندوق قرض الحسنه ، حقوق همه کارمندان را به این صندوق واریز می‌کنیم، گفت: وام‌های بدون سود به مددجویان ارائه خواهیم کرد و برای اینکه هزینه‌ها زیاد نشود تنها 31 شعبه قرض‌الحسنه امداد در مراکز استان ها راه اندازی کردیم و بقیه کشور به صورت  الکترونیکی انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در زمینه وام اشتغال مصوبه‌ای داشتیم که هزار میلیارد تومان وام داده شود که یک هزار و 100 میلیارد تومان جذب شد که این نشان‌دهنده همکاری بانک‌ها است.
فتاح با بیان اینکه امسال وام اشتغال سه هزار میلیارد تومان شده، افزود: عدد سال گذشته 1400 میلیارد تومان بود که امسال دو هزار و 100 میلیارد تومان از طرف دولت  جذب شد و هزار میلیارد خودمان به این کار اختصاص دادیم.
وی با بیان اینکه در استان‌ها نباید وام به غیر از کار اشتغال داده شود، گفت: متاسفانه در برخی مناطق وام اشتغال را به کارهای غیر اشتغال اختصاص می‌دهند.  
  
تقسیم کار بی حاشیه برای حل بزرگترین مشکلات محرومان استان + تصاویر 
                  
همه مسکن های مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود
در این دیدار پرویز فتاح که یکی از وزرای دولت احمدی نژاد بود ، فارغ از کوچکترین مباحث حاشیه ای به بالاترین مقام دولت روحانی در کهگیلویه و بویراحمد ، قول هر گونه همکاری بدون محدودیت را داد تا مشکلات جامعه هدف این نهاد در استان را با کمک هم حل کنند.
رئیس کمیته امداد کشور گفت: ۶۰۰۰ نفر در صف مسکن امداد در این استان هستند که می توان با تلاش و فعالیت ، همه مسکن لازم در این حوزه را محقق کرد.
فتاح به دکتر خادمی گفت در صورت محقق شدن زمین ، 5000 مسکن روستایی و 1000 مسکن شهری را کمیته امداد امام خمینی خواهد ساخت .
بنابر توافق صورت گرفته بین استاندار و رئیس کمیته امداد کشور ، هر دو نهاد تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا این مشکل را برای همیشه حل و فصل نمایند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه در این دیدار بیان شده همه حکایت از یک انگیزه قوی بدون از کوچکترین حواشی سیاسی برای کمک به حل مشکلات بخش بزرگی از جامعه هدف کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد بود که اتفاقا از بزرگترین دغدغه های دولت هم می باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار