براساس این گزارش، مقامات آمریکایی مدعی شده اند که شناور سپاه پاسداران ایران به فاصله 150 یاردی ناو آمریکایی رسیده و خطر برخورد را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۶۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳ 26 July 2017
به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه واشنگتن پست (WP) به رویارویی روز گذشته شناور سپاه با ناو آمریکایی پرداخته و نوشت: شناور ایرانی به هشدار ناور آمریکایی بی توجهی کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: یک رزم ناو آمریکایی روز سه شنبه دوگلوله در مقابل کشتی نظامی ایران شلیک کرد و این درحالی بود که شناور ایرانی عملیاتی سریع و نزدیک به این ناور را در خلیج فارس انجام داد.

واشنتگن پست افزود: این رویارویی ناو آمریکایی با شناور جنگی ایران، جدیدترین تقابل تهاجمی دو دشمن در خلیج فارس بوده است.

براساس این گزارش، مقامات آمریکایی مدعی شده اند که شناور سپاه پاسداران ایران به فاصله 150 یاردی ناو آمریکایی رسیده و خطر برخورد را ایجاد کرده است.

گفتی است، در پی انتشار اخبار مربوط به این رویارویی در رسانه های بیگانه، روابط عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با انتشار اطلاعیه ای به آن واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: صبح امروز یک رزم ناو آمریکایی در شمال خلیج فارس به سمت یک شناور گشتی نیروی دریایی سپاه که در آبهای بین المللی در حال گشت زنی بود حرکت کرد و به قصد تحریک و ایجاد هراس مبادرت به شلیک دو گلوله هوایی کرد.

این اطلاعیه می افزاید: شناور نیروی دریایی سپاه بدون اعتنا به رفتار غیر حرفه ای و تحریک آمیز آنها به مأموریت خود ادامه داد و پس از مدت کوتاهی شناور آمریکایی منطقه را ترک کرد.
 
برخورد نزدیک شناور جنگی سپاه و ناو آمریکا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار