مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برخورد با برق های غیرمجاز در استان نسبت به گذشته شدت بیشتری بخود خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۶۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 26 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد , " داود راهزادی " در نشست کمیته برخورد با برق های غیرمجاز در محل ستاد شرکت گفت: اقدامات متعددی برای جلوگیری از روند استفاده از برق های غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و البته این اقدامات شدت بیشتری بخود می گیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 11 هزار برق غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شده است, اظهارداشت: شعبه ویژه ای برای برخورد قانونی با دارندگان برق های غیرمجاز در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش نرخ تلفات انرژی در این استان مهمترین نتیجه استفاده از برق های غیرمجاز است.

راهزادی, خسارت فراوان به بیت المال , تخریب شبکه های برقرسانی و سوختن وسایل برقی مشترکین را از دیگر نتایج استفاده از برق غیرمجاز عنوان کرد.

وی گفت: گرمای زودرس در سال گذشته سبب افزایش مصرف انرژی در کهگیلویه و بویراحمد شده و وجود برق های غیرمجاز هم افت ولتاژ در شبکه های توزیع برق را بدنبال دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی آمارهای کشوری مرتبط با میزان مصرف انرژی, خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در این استان نسبت به نرخ کشوری رشد 2 برابری دارد.

راهزادی افزود: میزان مصرف انرژی در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه قبل رشد 9 درصدی را نشان می دهد.

وی از افزایش 14 درصدی میزان پیک بار برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت بمدت مشابه سال گذشته هم خبرداد و تصریح کرد: میزان مصرف برق در این استان نسبت به 50 سال قبل بی سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق در این استان, یادآورشد: دوران پیک بار برق هنوز به اتمام نرسیده و مشترکان برای جلوگیری از قطعی های برق بابرنامه همکاری های همیشگی را با مجموعه این شرکت داشته باشند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، 240 هزار مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار