مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
سید اسدالله هاشمی با اعلام این خبر گفت : جابجایی محل کار با رعایت کامل قانون و مقررات زیست محیطی کمتراز 15 روز , اعلام هرگونه تغیر شغل , محکومیت مسئول کارگاه جوشکاری در چرام است.
کد خبر: ۴۶۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 26 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد , مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در نخستین هفته از مرداد 96 با اعلام این خبر گفت:3 کارگاه جوشکاری درخیابان شهدای شهرستان چرام بدلیل محل استقرار نامناسب و ایجاد آلودگی صوتی باید برااساس قانون و مقررات محیط زیست جابجا و به مکان دیگری انتقال داده می شدند.
سید اسدالله هاشمی با اشاره به اینکه محل استقرار این سه کارگاه طبق نظر کارشناسان این اداره فاصله مناسبی با محیط های آموزشی , مسکونی و محدکودک نداشتند و از طرفی کارشناسان آزمایشگاه این اداره آلودگی صوتی این کارگاهها را بیش تر از استاندارد ارزیابی کردند , اخطاریه های مدت دار زیست محیطی مبنی بر جابجایی محل کارگاه برای صاحبان آنها صادر شد.
وی افزود: 2 کارگاه به مکان دیگری جابجا شدند , اما یکی از این سه تا , برماندن درمحل پافشاری کرد که پس از تشکیل پرونده در مراجع قضایی حکم پلمپ کارگاه , جابجایی کمتراز 15 روز محل کار با رعایت کامل قانون و مقررات زیست محیطی همراه با اعلام هرگونه تغیر شغل صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار