ماموران بلافاصله به محل رها کردن خودرو در محله ای خلوت رفته و مشاهده کردند خودرو زیر آفتاب شدید قرار دارد. شدت گرما به حدی بود که جسد کودک 8 ماهه دچار جمود نعشی شده بود.
کد خبر: ۴۶۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 26 July 2017
ماجرای سرقت خودرویی که یک دختربچه 8 ماهه هم درون آن بود از چند روز پیش در محافل رسانه ای و شبکه های اجتماعی منتشر شد و از همان لحظات اول یک بسیج عمومی برای پیدا کردن این کودک هشت ماهه به راه افتاد و هشتگی هم راه اندازی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در عکس نوشته ای که در همه ی شبکه های اجتماعی دست به دست می شد ، خانواده بنیتا کوچولو از مردم استمداد کرده بودند.(اینجا)
 
تصاویر خانه  
 
اما پس از گذشت چند روز اتفاق بسیار ناگواری افتاد و خبری که در این خصوص مخابره شد ، پیدا شدن جنازه بنیتا ی کوچک در حالتی بسیار دردناک بود!
شرح ماجرای پیدا شدن جسد بنیتا
پس از مدتی جنازه این کودک در خودروی ربوده شده در یکی از خیابان های پاکدشت پیدا شد.
خبرگزاری میزان نوشت : یک منبع آگاه جزئیات تازه ای از اعترافات عامل ربودن بنیتا دختر 8 ماهه را تشریح کرد.
یک منبع آگاه در مورد نحوه شناسایی عامل ربودن دختر 8 ماهه و دستگیری او و همدستش گفت: پس از اعلام موضوع به پلیس و در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو شدند. همچنین مشخص شد که یکی از این دو سارق به تازگی از زندان آزاد شده است.
 
 تصاویر خانه

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.
این منبع آگاه تاکید کرد :سارق در بازجویی ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه ها آن را رها کرده است.
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل رها کردن خودرو در محله ای خلوت رفته و مشاهده کردند خودرو زیر آفتاب شدید قرار دارد. شدت گرما به حدی بود که جسد کودک 8 ماهه دچار جمود نعشی شده بود.
به گفته این منبع آگاه با توجه به شرایط محل قرار گیری خودرو و بالا بودن شیشه های خودرو به احتمال زیاد دختر 8 ماهه به علت گرما و گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داده است. در حال حاضر با دستور قضایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.
وی تاکید کرد: قاتل مدعی است وقتی خودرو را رها کرده است، هنوز بنیتا زنده بود. 
 
واکنش ها به این اتفاق تاسف برانگیز
اما با انتشار جزئیات سرقت و مرگ غم انگیز این کودک ، و همچنین انتشار تصاویری از حال و هوای خانواده اش ، موجی از ناراحتی و اظهار نظرهای مردمی سراسر شبکه های اجتماعی را فراگرفته و علاوه بر ابراز همدردی ، در برخی نظرها مردم با تعجب و حیرت می پرسند چگونه این سارقان توانسته اند این کودک را با چنین شرایطی در خودرو رها کنند تا زیر آفتاب سوزان بر اثر گرسنگی و تشنگی و فشار گرما فوت کند؟، و می پرسند ذره ای از انسانیت در وجود این دو سارق نبوده که این کودک را با این حال رها کرده اند و رفته اند؟!
به هر جهت چنین اتفاقاتی برای جامعه قابل پذیرش نیست و نمی توان توجیهی برایش آورد ! چرا که این کودک بی گناه هیچ نقشی در این سرقت و عواقب پس از آن برای سارقان نداشت.
به هر جهت بسیار سخت است که تصور کرد انسانی حاضر شود ، کودکی را در چنین شرایطی رها کند تا چنین فجیع بمیرد! و البته مهمتر از همه درک حال و روز این ساعات خانواده بنیتا برای همه سخت است و باید از خداوند خواست که به آن ها صبر دهد.
 
 
 برخی نظرات مردمی پس از انتشار این خبر در تابناک
 
ناشناس
آخه خدا قربونت برم چرا هر چی بدبختیه واسه فقیر فقراس آخه؟...
 
زهره
خدا میدونه که راضی بودم که خدا جونمو بگیره اما این بچه سالم پیدا بشه. ای وای از دل پدرومادرش.. ای وای از زجری که این بچه کشیده
 
یاشار
خدا به این خانواده صبر بده کلمات قدرت بیان فاجعه را ندارند
 
ناشناس
ازبس توفیلما خشونت رو تبلیغ میکنید اینم نتیجشه. وگرنه زمان قدیم تبهکارا مرام داشتند. حالا این نامردا طفل معصوم رو نکردن به یه نفر بدن بگن ببرش به پلس بده یا جلو مسجدی جایی بزارن.
 
یه مادر
همه با هم دعا کنیم خدا بهشون صبر و تحمل این مصیبت را بده ... الهی بمیرم برای اون طفل معصوم
 
ناشناس
خدا لعنتشان کنه
خب بگو انسانهای احمق بچه رو بر می گردوندین
طفلک چه عذابی کشیده

حمید
اعدام قاتل هر چه زودتر

ناشناس
تو رو خدا به حیوانات توهین نکنید. این شیاطین رو حیوون خطاب نکنید. هیچ حیوانی همچین کاری نمی کنه.
 
ناشناس
خدا بهشون صبر بده .واقعاً باید چی گفت مردم رو چه شده یک جوغیرت وترحم نمونده.به کودک هشت ماهه هم رحم نمیکنند خدایا فریاد فریاد به کجا رسیدیم

ناشناس
انسانیت مرد ...

سام
تابی جان وقتی فهمیدم یک کودک هشت ماهه از شدت گرسنگی وگرما توی ماشین مرده حالم خیلی گرفت یعنی در حدی که فشارم افتاد پایین . از اینکه فکر می کنم در مملکت من یک همشهری من ، یک هموطن من ، می تونست اون کودک رو خداقل توی خیابون رها کنه تا یک نفر کمکش کنه وبه اغوش خانواده برش گردونه ولی اینکار رو نکردیه و رفته !!
تابناک جان شاید چاپ نکنی ولی تو رو قسم می دم به خدا چاپ کن شاید کمکی بشه واسه بالا رفتن فرهنگ این مردم
مردمی که ادعا می کنند با فرهنگ ترین مردم دنیا هستند در حالی که بویی از انسانیت و خدا شناسی نبردن و این از اتفاقاتی که هر روز داره میفته وعلنی می شه ، می شه فهمید . حالا یک سری اتفاقات هم علنی نمی شوند.
خلاصه اینکه مردم محترم ایران ، اقای دکتر اقای مهندس ، اقای دانشجو و هزاران عناوین قلابی و دست ساز که به ناحق یدک می کشید یکم به خودتون بیایین .
با این اتفاقات اتش خشم خداوند مملکت ما رو خواهد گرفت . سوختن کودک هشت ماهه در ماشین گناه کمی نیست . همه ما مقصریم.
مردم یکم به همدیگه رحم بکنید تو رو خدا
اگه خدای نکرده قحطی بشه چه بلایی سر همدیگه میارین
تو رو خدا به زن وبچه همدیگه رحم کنین !
همه چیز رو نندازین گردن حکومت ، یکم انصاف و شعور داشته باشین
بدونین که جزو ممالک عقب مانده دنیا هستین وباید خودتون رو باید بکشین بالا
یکم تعقل!!!!

ناشناس
چرا در سايت ها عكس اين ربايندگان كثيف را شطرنجي گذاشته اند.مي خواهند آبرويشان نرود براي انسانيت نداشته شان، چرا با اين كه گفته شده، سرقت و تبهكاري متعدد در پرونده شان است و تازه از زندان آزاد شدند مي توانند راست راست واسه خودشون بين مردم بچرخند و زير نظر هم نباشند. اصلا چرا اينقدر راحت امثال اين جاني هاي انسان نما مي توانند از زندان آزاد شوند و هزاران چراي ديگر............ آتنا و بنيتا عزيز زندگي حق شما بود ، افسوس و صد افسوس از آنچه هر روز شاهدش هستيم.
 
علی
خدا صبرتون بده .... خیلی براتون جگرسوزه .... انشالله با طفل 6 ماهه حضرت اباعبدالله (ص) محشور بشه ..... طفلک معصوم ..... خدا صبرتون بده
 
ناشناس
وحشتناکه

سراب
اخه این چه وضعشه چرا سخت گیری نمیکنید به جرایم .اتنا وحالا بنیتا اعصابم خورده تحملش سخته چه برسه بهش فکرکنی خدا صبربده به پدرومادرش
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
دیوجام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
واقعا باورم نمیشه چنین موجوداتی واقعی باشن احساس میکردم فقط تو فیلمها اتفاق میوفته
همدرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
واقعا این دزد های احمق نمی توانستند این طفل معصوم روبه یکی بدننننننننننننننن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
حالا زود قضاوت نکنید باید جزئیات روشن بشه ببینیم چی شده !! قابل هضم نیست که این سارقا از سنگدلی و بی تفاوتی زیر گرمای سوزان رهاش کرده باشند
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
ما نیاز به یه کسی داریم که ده نفر از این جور آدمهارو بعد از برقراری یک دادگاه ظرف سه روز جلوی مردم و توی تلویزیون اعدام کنه. نه اینکه بذارن 5 ماه طول بکشه آخرشم با هزار تا حیله رضایت بگیرن. اینا اگر سریع اعدام نشن، روز به روز تعداد این فجایع بیشتر میشه.
نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
ازمسولین قضایی خواهش دارم که این افرادرابه دست پدرومادر دختر معصوم بزارن تابادستهای خودشان سنگسارشون کنک
داودنوربخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
به نظرم نود و نه درصد مقصر قوه قضاییه اس،!!
شاید بگین حرفم درست نیست ولی مطمئنا بارهآ و بارها و بارها تو تلوزیون،رادیو،روزنامه و....دیدید وشنیدید که فلان باند خلافکار دستگیر شد،بعدش میان سابقه طرف و میگن ،آقای رحیم،لام،بیست و سه بار زندان به عناوین مختلف،
آقای محمد،جیم هفده باز سابقه کیفی
آقای شاهین،عین،صد بار سابقه زندان
هر کدومشون بالای ده بار سابقه داشتن
پس خییییلی بیجا میکنن این بی همه کسارو ول میکنن
کسی که با دو یا سه بار حبس آدم نشد دیگه نمیشه
یا مثل سگ بکشنشون یا ببرشون بیگاری (کار شترو ازشون بکشن)نه تو زندان بخورن بخوابن از جیب ملت ودولت بخورن
پاسخ ها
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند چکار کنه قوه قضاییه خانه از پای بست ویران است
مائده علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
به نظر من این دزدای هر چی هم که سنگ دل باشن بازم. نمیتونن یک بچه 8ماهرو بکشن شاید نمیدونستن بنیتا تو ماشینه
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
مردم ما روز به روز کثیف تر از دیروز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار