صیدالی : تعویق در احداث و بهسازی این دو جاده به ضرر نفت و همچنین موجب طولانی شدن راه برای کارکنان این صنعت خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 26 July 2017
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان مشخصات دو پروژه احداث و بهسازی جاده گچساران به بی‌‌بی‌حکیمه و گچساران به گناوه از ضررهای صنعت نفت با تعویق در ساخت 2 جاده‌ نفت گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هوشنگ صیدالی ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عالم المنفعه نفت که با حضور مدیر نظارت بر پروژه‌های مناطق نفت خیز، نماینده گچساران و باشت و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در چند سال اخیر نگاه نفت به پروژه‌های استانی و شهرستانی در این استان تغییر کرده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: انتظار می‌رود که نگاه به پروژه‌های این شهرستان بیشتر شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌هایی که اعتبارات آن از نفت مصوب می‌شود گفت: تاکنون این پروژه‌ها در این شهرستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

صیدالی با اشاره به احداث چندین زمین چمن مصنوعی و دیگر پروژه‌های ورزشی در این شهرستان اذعان کرد: در بازدیدهایی که صورت گرفته تعداد 28 چمن مصنوعی برای شهرستان گچساران و باشت احداث شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان مشخصات دو پروژه احداث و بهسازی جاده گچساران به بی‌‌بی‌حکیمه و گچساران به گناوه عنوان کرد: این دو پروژه نه تنها در اقتصاد این منطقه بلکه برای کل کشور مفید است.

صیدالی افزود: تعویق در احداث و بهسازی این دو جاده به ضرر نفت و همچنین موجب طولانی شدن راه برای کارکنان این صنعت خواهد بود.

وی با اشاره به وجود گردنه‌های صعب‌العبور در این دو جاده گفت: این گردنه‌ها در فصل سرما موجب خطراتی برای کارکنان صنعت نفت می‌شود.

صیدالی خاطرنشان کرد: تزریق سریع اعتبارات به این پروژه‌ها موجب تسریع به این کار و ایمنی در جاده‌ها خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار