هفته اول لیگ هفدهم با برگزاری چند دیدار کلید خورد که درمهمترین بازی های امشب تیم پرسپولیس درورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این دیدار با برتری دو بر صفر یاران برانکو به پایان رسید.
کد خبر: ۴۶۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 27 July 2017
هفته اول لیگ هفدهم با برگزاری چند دیدار کلید خورد که درمهمترین بازی های امشب  تیم پرسپولیس درورزشگاه آزادی از ساعت 21 به مصاف فولاد خوزستان رفت که این دیدار با برتری دو بر صفر یاران برانکو به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با ترکیب بیرانوند،خلیل زاده،ماهینی،انصاری،محرمی،ربیع خواه،احمدزاده،مسلمان،امیری،علیپور ومهدی طارمی به میدان رفت.
 
حامدلک،کرمی،والی،جعفری،ناصری،وکیا،حبیبی نژاد،عبدالله زاده،عاشوری،مبعلی و زهیوی یازده مرد سفیدپوشان فولاد در این دیدار بودند.
 
نیمه اول و در دقیقه 6 ضربه فرشاد احمدزاده درموقعیتی مناسب از کناردروازه فولاد به بیرون رفت.دقیقه 8 ضربه علیپوربه تیر دروازه برخورد کرد در ادامه توپ به امیری رسید و ضربه این بازیکن وارد دروازه حامد لک شد تا پرسپولیس از حریف خود پیش افتد.بازی برای دقایقی، بیشتر در میانه های میدان درجریان بود. دقیقه21 ضریه عاشوری در دستان بیرانوند قرار گرفت.
 
دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان فقید تیم شان هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه 26 ضربه خطرناک مبعلی از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد. دقیقه27 ارسال طارمی در اختیار حامدلک قرار گرفت.دقیقه34 ضربه آزاد ماهینی از جناح چپ، با خطای بازیکنان پرسپولیس دراختیار فولاد قرار گرفت. دقیقه42 سانتر بازیکن نفت از مقابل زهیوی به بیرون رفت تا بازی با همان تک گل در نیمه اول به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 50 سانتر مسلمان دراختیار حامد لک قرار گرفت. دقیقه52 ضربه سر طارمی در توسط گلرفولاد مهارشد.دقیقه53 ضربه زمینی مسلمان با دستان لک به کرنر رفت در ادامه سانتر مسلمان با ضربه سر شجاع خلیل زاده درون دروازه فولاد جای گرفت. دقیقه55 سانتر مسلمان با دخالت مدافعان فولاد دور شد.دقیقه 64 پاس مسلمان در اختیار لک قرار گرفت. دقیقه68 شوت انصاری با اختلاف زیادی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
 
دقیقه 70 علی علیپور با دریافت کارت زرد دوم از زین مسابقه اخراج شد تاسرخ پوشان ده نفره کار را دنبال کنند.دقیقه76 ضربه آزاد مسلمان با قیچی برگردان امیری به بیرون رفت.دقیقه 77 ضربه بازیکن فولاد در اختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه 82 مهدی طارمی جای خود را به منشا داد. دقیقه85 ضربه ناصحی با برخورد به ماهینی به اوت رفت در ادامه ضربه مجدد بازیکن نفت توسط سرخ پوشان دور شد.دقیقه88 سانتر بازیکن فولاد، درازکش دراختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه93 سانتر امیری از روی سر منشا عبور کرد و دور شد تا بازی با دو گل به سود شاگردان برانکو به پایان برسد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار