سرکرده باند با همکاری دیگر اعضا قصد انتقال مواد مخدر از استان فارس به استان خوزستان از مسیر استان کهگیلویه و بویر احمد را داشت که در این ارتباط پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویر احمد، یک دستگاه خودروی سایپا را در جاده گچساران شناسایی و متوقف کردند.
کد خبر: ۴۶۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 30 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر 24 کیلو و 700 گرم تریاک در جاده گچساران کشف شد.
سرهنگ عبدالله خسروانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه ای و عمده در امر حمل و قاچاق مواد فعالیت داشتند، شناسایی کردند.
وی بیان کرد: با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و بررسی موضوع توسط ماموران این پلیس عوامل باند، شیوه، شگرد و نحوه فعالیت آنان مورد بررسی قرار گرفت.
ایرنا از قول خسروانی ادامه داد: سرکرده باند با همکاری دیگر اعضا قصد انتقال مواد مخدر از استان فارس به استان خوزستان از مسیر استان کهگیلویه و بویر احمد را داشت که در این ارتباط پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویر احمد، یک دستگاه خودروی سایپا را در جاده گچساران شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو 24 کیلو و 700 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در محفظه باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.
وخسروانی اضافه کرد: همچنین سرکرده این باند دستگیر شد و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار