کد خبر: ۴۷۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 31 July 2017
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛شبیر زارع خفری فرماندار شهرستان سپیدان در این دیداراظهار داشت: .بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است که با خدمات ارزنده خود در روستاهای کشور باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ، تثبیت جمعیت در روستاها و ساماندهی و رفع مشکلات روستائیان خواهد شد.

وی ابراز امیدواری نمود که حضور مدیر کل بنیاد مسکن منشاء خیر و برکت بیشتر برای شهرستان باشد و افزود: امیدوارم با تعامل و همراهی فی مابین شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در شهرستان باشیم و بتوانیم خدمات اساسی را برای مردم این شهرستان ارائه دهیم.

فرماندار سپیدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که در تعدادی از روستاهای شهرستان طرح هادی اجرا نشده است و این موضوع باعث مشکلاتی در بخش ساخت و ساز مسکن شده خواستار پیگیری در جهت ایجاد طرح هادی توسط بنیاد مسکن استان در روستاهای مورد اشاره شد.

زارع خفری در ادامه افزود؛باتوجه به اینکه جمعیت روستایی شهرستان نسبت به جمعیت شهری در اکثریت قرار دارد انتظار میرود نسبت به بهسازی معابر و کوچه ها در روستاها بخصوص روستاهای محروم و تامین اعتبارات بیشتر جهت آبادانی تمامی روستای این شهرستان برنامه ریزی شود.

در پایان فرماندار شهرستان به همراه نماینده مردم سپیدان ، مدیر کل بنیاد مسکن وسایر همراهان از روستاهای همجوار مرکزشهرستان بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات بخش مسکن آشنا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار