بازیان: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور، پلیس به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شد که دستور توقف آن را صادر کردند.
کد خبر: ۴۷۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 01 August 2017
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: بیش از ۱۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور مواصلاتی شیراز به یاسوج کشف شد و دو نفر دراین زمینه دستگیر شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی کرم بازیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مقام قضایی، در محور شیراز به یاسوج با اجرای ایست و بازرسی اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این جاده ارتباطی کردند.

بازیان تصریح کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور، پلیس به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شد که دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو، مقدار ۱۴ کیلو و ۹۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و راننده و سرنشین این خودروی کامیون باری نیز دستگیر شدند.

وی افزود: هر دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

بازیان در پایاناز عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و افزود: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار