علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم،ورزشکاران و قهرمان ملی پوش را مایه مبهات و افتخار ورزش استان ذکر کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از ورزش استان شد .
کد خبر: ۴۷۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 01 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد ،با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،مراسم استقبال از نایب قهرمان مسابقات کاراته المپیک ناشنوای جهان برگزار شد .

در آئینی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد با اهدا گل و شیرینی از سارا ادریا نایب قهرمان مسابقات کاراته ناشنوای جهان تقدیر و تجلیل شد.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم،ورزشکاران و قهرمان ملی پوش را مایه مبهات و افتخار ورزش استان ذکر کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از ورزش استان شد .

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان حضور سارا ادریا نایب قهرمان کاراته ناشنوای بانوان در مسابقات المپیک جهانی را افتخار ورزش بانوان و اداره کل دانست و گفت:بی شک حضور قهرمان و ملی پوشان همچون ادریا و سایر ورزشکاران در ورزش استان می تواند زمینه رشد و شکوفایی ورزش وایجاد انگیزه سایر ورزشکاران و بانوان خواهد شد .
 
استقبال از بانوی قهرمان کاراته جهان در یاسوج + تصویر 

سارا ادریا نایب قهرمان المپیک ناشنوایان جهان در رشته کاراته نیز در این آئین ، از حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان و محمود زاده رئیس هیئت کاراته استان در برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت:قطعا برگزاری چنین مراسماتی باعث ایجاد انگیزه بیشتر قهرمانان و ملی پوشان خواهد شد .

این قهرمان ملی پوش بر حمایت بیشتر مسئولین استانی از قهرمانان و ملی پوشان تاکید و خواستار تلاش بیشتر ورزشکاران استان در کسب عناوین قهرمانی و سکوهای جهانی و بین المللی شد .
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
فوق العاده هست امیدوارم همیشه موفق باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار