محسن محقق گفت: در این مراسم ارائه بخش هایی از مهم ترین ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد برای واحدهای اقتصادی سراسر کشور تشریح می شود.
کد خبر: ۴۷۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 01 August 2017
به گزارش تابناک  کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بویرنیوز، روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور به مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند.

روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج در این خصوص اظهار داشت: برای استفاده از ظرفیت اقتصادی اتاق های بازرگانی کشور و ارائه جذابیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، گردشگری و طبیعی کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه بویراحمد و دنا به سایر مناطق کشور، این همایش تدارک دیده شده است.

محسن محقق گفت: در این مراسم ارائه بخش هایی از مهم ترین ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد برای واحدهای اقتصادی سراسر کشور تشریح می شود.

وی گفت: اتاق بازرگانی یاسوج راه و مسیر بیان پتانسیل ها را برای فعالان اقتصادی استان فراهم می کند، در گام بعدی این فعالان هستند که باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.
 
روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور در یاسوج 

 بدون شک این دست همایش ها علاوه بر فرصتی کم نظیر برای معرفی جذابیت های مختلف استان در زمینه های اقتصادی، طبیعی، نفت و گاز و نیروی انسانی، می تواند زمینه جذب سرمایه گذار به عنوان تنها راه برون رفت از توسعه نیافتگی تاریخی این منطقه را فراهم آورد.

گفتنی است، گردهمای رؤسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور از 10 الی 13 مرداد در یاسوج برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار