در مسابقات انتخابی تم ملی که میزبانی استان اصفهان و با شرکت بیش از هزارکاراته کار برگزار شد آقای جلال عابدی از شهرستان بویراحمد و در وزن منهای 75 کیلوگرم در رده امید و رضا راستین از شهرستان کهگیلویه و در وزن منهای 55 کیلوگرم و در رده جوانان با شکست حریفان به اردوی دوم تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۴۷۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 01 August 2017
دو نفر از کاراته کای هم استانی در وزن منهای 75 کیلوگرم در رده امید و در وزن منهای 55 کیلوگرم و در رده جوانان به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سرمربی تیمهای منتخب کاراته استان گفت :در مسابقات انتخابی تم ملی که میزبانی استان اصفهان و با شرکت بیش از هزارکاراته کار برگزار شد آقای جلال عابدی از شهرستان بویراحمد و در وزن منهای 75 کیلوگرم در رده امید و رضا راستین از شهرستان کهگیلویه و در وزن منهای 55 کیلوگرم و در رده جوانان با شکست حریفان به اردوی دوم تیم ملی دعوت شدند.

عادلپور با بیان اینکه مسابقات انتخابی اردوی دوم تیم ملی 13مرداد ماه جاری به میزبانی تهران برگزار می شود افزود: در صورت پیروزی این دو نفر نماینده استان به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی صعود خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار