فرماندار گچساران : مسوولان شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم و خدمات رسانی بهتر یک روز در هفته را به ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص دهند تا مردم بدون دغدغه و از نزدیک مشکلات خود را گزارش کنند.
کد خبر: ۴۷۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 01 August 2017
فرماندار گچساران گفت: مسوولان گچساران یک روز در هفته را به دیدار مردمی اختصاص دهند.

به گزارش تابناک از گچساران، عبدالرحیم رحیمی امروز در نشست صیانت از حقوق شهروندی که با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرهنگ رعایت حقوق شهروندی را باید در خودمان تقویت کنیم، اظهار کرد: ستاد صیانت از حقوق شهروندی در سال 92 از سوی وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است که در ابتدای هر سال دستورالعمل برنامه‌ها به ادارات ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد صیانت از حقوق شهروندی از 2 کمیته حفظ حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در فرمانداری تشکیل شده است، افزود: برنامه‌های 9 گانه صیانت از حقوق شهروندی و 10 گانه حجاب و عفاف در دستورالعمل ابلاغی وجود دارد.

فرماندار گچساران به تشریح اهداف برنامه‌ ستاد صیانت از حقوق شهروندی پرداخت و گفت: گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط، مقابله با ترویج بی‌بند و باری غربی در ادارات، حفظ کرامت شهروندان و برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم، آگاه‌سازی مردم به حقوق و تکالیف شهروندی، پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردمی، ایجاد هماهنگی و تنظیم روابط صحیح اداری، توانمندی سازی و تقویت و ارزیابی عملکرد و خدمات اداری در کشور، در راستای تکریم حقوق شهروندی است.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه همه ما مسوولان وظیفه داریم در جلب رضایت مردم در جامعه تلاش کنیم، اذعان کرد: مسوولان برنامه‌های راهبردی و عملیاتی را در زمینه صیانت از حقوق شهروندی رعایت کنند.

بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به بخشنامه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و ضرورت رعایت مفاد این بخشنامه توسط دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: در برنامه صیانت از حقوق شهروندی به دنبال آن هستیم که کارکنان، مدیران و مردم با حقوق خود آشنا شوند و در مرحله دوم با تکالیف شهروندی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت آشنا شوند زیرا هر حقوق شهروندی یک تکلیف شهروندی دارد.

وی با اشاره به خدمات و کارهای انجام شده در دولت یازدهم در همه زمینه‌های فرهنگی،هنری و عمرانی اذعان کرد: در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گچسارانی در شهرستان کارهای فوق‌العاده انجام شده که این تعامل نشان از همدلی و پیگیری‌های مسوولان شهرستان دارد.

رحیمی ضمن تاکید بر ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه صیانت از حقوق شهروندی به فرمانداری گفت: باید برای پیشرفت شهرستان کار فوق‌العاده انجام شود به نحوی که اگر قرار است در روال عادی اقداماتی با پروسه زمانی بیشتر انجام گردد این کار با تلاش جهادی در زمان کمتری صورت پذیرد.

فرماندار گچساران با بیان این مطلب که شهرستان گچساران با توجه به نفت خیز بودن و اقدامات خوب نماینده شهرستان هنوز به آن اندازه‌ای که لیاقتش را دارد نرسیده است گفت: انتظار می‌رود مسوولان با تلاشی مضاعف و جذب اعتبارات تخصیص یافته در این راه گام بردارند.
رحیمی از تمدید مدت جذب اعتبارات سال 95 به دستور ریاست محترم جمهوری خبر داد و عنوان کرد: مسوولان از این فرصت برای جذب اعتبارات جذب نشده خود در این مدت استفاده کنند.

فرماندار گچساران ابراز داشت: مسوولان شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم و خدمات رسانی بهتر یک روز در هفته را به ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص دهند تا مردم بدون دغدغه و از نزدیک مشکلات خود را گزارش کنند.

وی از حضور نمایندگان فرمانداری به صورت نامحسوس در ادارات خبر داد و افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و همچنین تسریع در روند پیشرفت شهرستان عملکرد ادارات رصد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار