برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه لیفان باعث فوت راننده ی خودروی پژو که یک خانم بود ، شد.
کد خبر: ۴۷۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳ 03 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ اسفندیار تباشیر رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع این سانحه رانندگی گفت : ساعت 13 و 30 دقیقه امروز،وقوع تصادفی در کیلومتر 17 جاده یاسوج به اصفهان در نزدیکی روستای تل گاه به پلیس اعلام شد.
وی افزود؛: بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به صحنه تصادف اعزام شدند که مشخص شد یکدستگاه خودروی 206 با یکدستگاه خودروی لیفان برخورد،که بر اثر این سانحه رانندگی متاسفانه یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
این مقام انتظامی علت وقوع این حادثه رانندگی را انحراف به چپ، از ناحیه خودروی 206 اعلام کرد.
 
تصادف محور یاسوج ، پاتاوه یکی از مدیران شهرستانی را عزادار کرد + جزئیات

تباشیر در ادامه تاکید کرد : از رانندگان عزیز درخواست داریم همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به تابلو های هشدار کنار جاده توجه و به توصیه های ماموران پلیس دقت کنند تا شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن اشاره به عملیات بهسازی و تعریض محور ارتباطی یاسوج به اصفهان به خصوص ، محل حادثه رانندگی امروز،از مسئولان راه و شهرسازی درخواست کرد ، رفع نقاط حادثه خیز را در دستور کار خود قرار دهند.
بنابر این گزارش ، فوتی این حادثه ، فرزند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی است که دانشجوی پزشکی اصفهان بوده و در مسیر برگشت از دانشگاه دچار سانحه رانندگی شد و جان باخت.
گزارشی ار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار