آقای هاشمی پاسخ می‌دهد به دلایلی، امکان ادامه وزارت آقای محتشمی‌پور در دولت جدید، ممکن نیست. (به چه دلایلی؟) شرایط و فضای کشور یا نوع نگاه آقای هاشمی.
کد خبر: ۴۷۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 03 August 2017
در پشت پرده دنیای سیاست همیشه اتفاقاتی رخ می دهد که پس از گذشت سال ها و در مورد هایی متفاوت که گاها به صورت خاطرات بیان می شوند ، گفته می شود و پرده از این رازها و پشت پرده ها بر می دارد.
ماجرای وزیر کشور شدن عبدالله نوری یکی از این موارد است که بسیار جالب است !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  محمد عطریانفر بهمن ۹۳ در مصاحبه با روزنامه شرق با اشاره به پیشنهاد وزارت کشور به عبدالله نوری از سوی هاشمی رفسنجانی در سال ۶۸ گفته بود: آقای نوری ابتدا سر می‌زند و می‌گوید حاضر نیست به جای آقای محتشمی‌پور به وزارت کشور برود.

آقای هاشمی پاسخ می‌دهد به دلایلی، امکان ادامه وزارت آقای محتشمی‌پور در دولت جدید، ممکن نیست. (به چه دلایلی؟) شرایط و فضای کشور یا نوع نگاه آقای هاشمی. بار دوم همین خواسته را مطرح می‌کند و آقای نوری همان پاسخ را می‌دهد که به دلیل دوستی دیرینه با آقای محتشمی‌پور، این پیشنهاد را نمی‌تواند بپذیرد.


عطریانفر اضافه کرد: بار سوم که فرصتی تا زمان معرفی کابینه به مجلس باقی نمانده بود، صراحتا به آقای نوری می‌گوید اگر نپذیری، شیخ‌حسن روحانی را معرفی می‌کنم. آقای نوری می‌گفت وقتی این را شنیدم با خود گفتم به هر حال، من به اردوگاه جناح چپ تعلق دارم و آقای روحانی، در جریان مقابل طبقه‌بندی می‌شود و به همین دلیل می‌پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار