کد خبر: ۴۷۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 03 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، دکتر دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، پیام های تسلیت جداگانه ای برای رئیس اداره ارشاد بهمئی ، در پی فوت فرزند وی بر اثر تصادف صادر کردند.
 
پیام تسلیت دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پی درگذشت دکتر سیمین خوبی زاده
هوالباقی
"انالله و اناالیه راجعون"
"مرگ پایان راه نیست بلکه پلی است برای رسید"...


با ابراز تأسف وافر، در کمال ناباوری مطلع گشتم بار دیگر سانحه دلخراش رانندگی، عضوی دیگر از اعضاء دانشگاه را به کام مرگ کشاند و خانواده، دانشگاه و شهری را داغدار هجران یکی از جوانان این آب و خاک نمود.

درگذشت ناگهانی خانم دکتر سیمین خوبی زاده در سانحه رانندگی، غم و اندوه فراوانی را بر قلوب جامعه دانشگاهی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فرو نشاند.

اینجانب به نوبه خود، این مصیبت جانسوز را حضور خانواده آن عزیز از دست رفته به ویژه والدین معززش و همچنین به دانشجویان عزیز و نیز اعضاء هیئت علمی و پرسنل دانشگاه تسلیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت دوست برای آن سفرکرده، رحمت وافر و برای خانواده وی، صبر و شکیبایی وافر مسئلت می نمایم.



دکتر اسماعیل ایدنی
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز


پیام تسلیت مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت درگذشت فرزند رئیس ارشاد بهمئی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی درگذشت فرزند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی درگذشت فرزند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت رضا دهبانی پور به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
برادر و دوست گرامی جناب آقای عیلداد خوبی زاده، سرپرست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با سلام و احترام
امروز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج امام علی بن موسی الرضا(ع) ناباورانه باخبر شدم که عزیز دلبندت و افتخار حال و آینده ایلمان در اثر حادثه دلخراش تصادف دعوت حق را لبیک گفتند که موجب تاثر و تالم شدید اینجانب و مجموعه همکاران شد.
ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی، خانواده گرامی و ایل بزرگ بهمئی، عفران الهی را برای آنمرحومه و صبر وسلامتی را برای بازماندگان طلب می نمایم.
رضا دهبانی پور
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدلازم به توضیح است ، ساعت 13 و 30 دقیقه روز گذشته،وقوع تصادفی در کیلومتر 17 جاده یاسوج به اصفهان در نزدیکی روستای تل گاه در محور پاتاوه به یاسوج رخ داد که بر اثر آن دکتر سیمین خوبی زاده بر اثر شدت جراحات درگذشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار