کد خبر: ۴۷۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 03 August 2017
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان گفت:طی چهار ماه اخیر بیش از ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز و تخلف در زمینه انشعاب غیرمجاز و استفاده غیراصولی از آب شرب ثبت شده و اقدامات لازم نیز انجام شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، محمدصالح پاراد در جمع خبرنگاران افزود: آبفای شهر مادوان با جدیت و تلاش در حال ساماندهی انشعابات آب و جمع آوری انشعابات غیرمجاز در سطح شهر است.

پاراد عنوان کرد: تعدد انشعابات غیرمجاز علاوه بر انکه باعث اخلال در روند آبرسانی و تامین آب شرب شهروندان ایجاد می شوند، بروز خسارات متعددی به شبکه و تاسیسات آبی را نیز به همراه دارند.

وی با بیان اینکه آب شرب با صرف هزینه های بالا و طی مراحل مختلف فنی و زحمات فروان تولید می شود عنوان کرد: استفاده غیر اصولی و نصب انشعاب غیرمجاز باعث اخلال در روند خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان تعداد مشترکان این شهر را بیش از ۱۰ هزار و ۳۵۰ فقره عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت شهر مادوان، نیاز به منابع جدید تامین آب برای شهروندان محسوس است و امیداریم با رفع معارضاتی که در زمینه اجرای پروژه انتقال آب تنگ کبوتری به شهر مادوان وجود دارد، آب شرب مورد نیاز شهروندان مادوان نیز تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار