امروز مردم با شور و شعف خاصی به پرچم رضوی چنگ زده و احساسات خود را نسبت به صاحب این پرچم مقدس به صورتی وصف‌ناشدنی ابراز داشتند.
کد خبر: ۴۷۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 04 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس عصر امروز کاروان «زیر سایه خورشید»، خدام و حاملان پرچم رضوی وارد یاسوج شد.

خدام رضوی با حضور در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) یاسوج مورد استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم قرار گرفتند.

امروز مردم با شور و شعف خاصی به پرچم رضوی چنگ زده و احساسات خود را نسبت به صاحب این پرچم مقدس به صورتی وصف‌ناشدنی ابراز داشتند.

پخش صدای نقاره‌خانه و صلوات ویژه امام رضا (ع) فضای بسیار روحانی به این آیین داده و هر کسی در این مکان احساس می‌کرد در حرم مطهر این امام همام است به گونه‌ای که انگار مشهدالرضا به یاسوج آمده بود.

پخش شیرینی و شربت و کل کشیدن زنان و بانوان ایلی یاسوجی حاضر در حرم امامزاده عبدالله (ع) میلاد مبارک امام رضا (ع) را شیرین‌تر کرد.

خدام رضوی پس از حضور میان مردم و در دست داشتن پرچم مقدس رضوی برای زیارت مردم وارد صحن بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) شده و در جمع مردم دلداده و عاشق امام هشتم قرار گرفتند.

در این آیین ابتدا علی نوعی، خادم و مداح حرم مطهر امام رضا (ع) با خواندن صلوات خاصه امام رضا (ع) و قرائت مولودی فضای مجلس را با شور و شادی همراه کرد.

در ادامه سید جلال قلمشاهی، سخنران و مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» ضمن ابراز خوشحالی و تبریک میلاد امام هشتم، اظهار کرد: امام رضا (ع) به امام مهربانی معروف است.

مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امام رضا (ع) به دلیل اینکه نسبت به دشمنان و وستان خود مهربان بوده و هر کس از ایشان تقاضایی می‌کرد برای او برآورده می‌کرد به امام مهربانی معروف است.

وی، گفت: اگر با امام عهد بسته و قول دهیم آنگونه که ایشان دوست دارد و راضی است زندگی کرده و عمل کنیم بی‌شک امام رضا (ع) نیز از ما راضی شده و حاجتمان را همین امشب برآورده می‌کند ان شاءالله.

مسوول ستاد جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، اظهار کرد: امروز ششمین روز حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد است.

ستار هدایت‌خواه، افزود: این کاروان پس از حضور در پاتاوه (هشتم مرداد)، وارد مارگون، یاسوج، بهمئی، لنده، دهدشت، چرام، گچساران شده و امروز نیز مجددا مهمان یاسوج شد.

وی با بیان اینکه این کاروان امروز با دیدن از مناطق محروم برنامه‌های متعددی را داشت، گفت: حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه، دیدار با بانوان و حضور در جشن دخترانه در امامزاده عبدالله (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان از صبح امروز تاکنون بوده است.

سرپرست دفتر نمایندگی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با خادم‌یاران رضوی و حضور در جشن بزرگ مردمی رضوی در پارک ساحلی یاسوج را از ادامه برنامه‌های مهم خدام و حاملان پرچم رضوی در روز میلاد امام رضا (ع) در یاسوج عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار